SAMO-DOTIK BOŽANSKOSTI



V Tebi Božanskost 
ves čas bedi
in ljubeče čaka nate,
da se zbudiš,
da ji vsaj eno misel posvetiš.

V skriti kamrici te čaka...
Šepeta Ti...
Sočutno objema te v trenutkih,
ko solza žalosti
umiva Tvoj obraz...

Z radostjo objema te,
ko lica krasi Ti
nasmeh igrive radosti...

Ko dovoliš se predati
strasti Božanske Ljubezni,
ko Duh te boža,
te objema,
tiho spodbuja Te:

"Daj Ljubljeno bitje!

Dotakni se me!
Dotakni se mojega templja,
ki mu praviš "moje telo"!

Dotakni se me
s svojimi nežnimi rokami,
ki SEM dal Ti jih 
za ljubeč objem in dotik
tudi sebe 
in ne le drugih...

Zazri se Vame s svojimi očmi.
Tu Te čakam...
Čakam na iskreni
samo-dotik Božanske Ljubezni!"

Sarayna Delfina


Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR