Resnična Deviška Inteligenca 1




Resnična Deviška Inteligenca je produkt 
SAMO- SPOZNANJA! 


Vedenje o sebi prinese samozavedanje, ampak tega ni moč doseči nikjer in z nikomer kot le v sebi in sam seboj. 

Ali si drzneš reči, da o drugih imaš vedenje in znanje, medtem ko tvoje telo perfektno prezentira tvojo notranjost na tak ali drug način!

Kako bi le imel vedenje o drugih, medtem ko ti je vedenje o samem sebi izpod vsake razsvetljujoče ravni resničnega zavedanja "Kdo sem, od kje sem in zakaj sem tu"!?

Le duhovni "hinavci" analizirajo druge, medtem ko svojo notranjo gnilobo niti ne upajo pogledati, kaj šele da bi se resnično z njo ukvarjali! 

Duhovni hinavci - novodobni farizeji in pismo-znanci!


Gremo naprej...

Samo-spoznanja, Samozavedanja, Samouresničenja in vsega, kar se začne z besedo "samo", ne morete doseči na nobenem tečaju, delavnici niti z nobenim učiteljem, niti ob nobeni prebrani knjigi, kajti sama beseda "SAMO" govori o MENI, torej JAZ!

Samo-spoznanje - Jaz Sem edina, ki lahko spoznam samo sebe.

Kdo koga tu samo-spoznava? JAZ
Samozavedanje - Jaz Sem edina, ki se lahko začnem zavedat sebe kot Sebe brez družbene pogojenosti in vpetosti, ker tu družba ne more pomagati, četudi bi hotela. 

Kdo koga se samo-zaveda? JAZ

Samo-uresničenje - Jaz Sem edina, ki zmorem sebe uresničiti. 

Kdo koga uresničuje? JAZ

Ko enkrat v resnici spoznaš samega sebe, pred tem pa nimaš časa "spoznavat" druge (se vpletat v njih), ker si na svoji poti SAM (samo-potovanje)! 

Ko pa si spoznal sebe, si spoznal vsakogar, si spoznal mikrokosmos, si spoznal makrokosmos!

Ker si spoznal vse svoje teme, ki te več ne omejujejo, sprejemaš in si sočuten do teme drugih! 

Ker pa si tudi spoznal svojo Luč, ki te razširja onstran v božansko, se veseliš vsakemu, ki odpre oči svoje lastni Luči, kajti veš, da je nekdo blizu svojemu uresničenju lastne božanskosti!

Ker si spoznal, da svojo praznino, si lahko zapolnil le s samozavedanjem samega Sebe, dovoliš drugim, da tudi oni zapolnijo svojo praznino s polnostjo njihovega Resničnega Jaza! Zato jim nič ne moreš dodati niti odvzeti, ker vsak je svoja CELOTA!

Meditiraj in kontempliraj na svoje Resnično Ime - JAZ SEM, ljubi ga z vsem svojim bitjem, kajti tu izražaš ljubezen do sebe na najbolj vzvišen način!

Sprejeti to Ime kot svoje, pomeni sprejeti Skrivnosti svojega Sinovstva/Hčerinstva, se zavedati Božjega Kraljestva v sebi, torej Dediščine, ki prihaja od Boga Očeta/Matere JAZ SEM, KI SEM!

Živeti to Neminljivo Ime - JAZ SEM, ki je v vsaki dimenziji ENAKO in ISTO, ker to Ime je Izvor vseh imen in vsega, kar je, torej živeti Ga, bi pomenilo priznati sebi in Očetu v sebi, da si Kristus Maziljenec od Boga, ki je v tebi in si enega bistva z Njim!

Kristus ne pomeni delati čudeže, kajti čudeži so le dela Očetova skozi Sina in Hčer! Čudeži so le izražanje Sina/Hčere, ampak ko je to Volja Očetova, nič prej!

Kristus pomeni le zavedanje, čutenje, izražanje in sprejeto svobodno življenje v prenovljeni Enosti z Očetom v sebi - torej sprejel si, da si Sin/Hči Najvišjega, ki je JAZ SEM, ki SEM in največji čudež je to, da si to spoznal in sprejel, ne pa fizične manifestacije Višjih Zakon, ki niti niso čudeži, ampak Božanska Fizika - Božanska Znanost Manifestiranja!

Se nadaljuje....

Avtorica: Ashana J. Gnosis


Povezana slika








Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR