NOTRANJI POGOVOR


NOTRANJI POGOVOR 1


Dialog med nižjim( NJ) in Višjim Jazom (VJ):

NJ: Zakaj me bližnji radi omejujejo in prisiljujejo v svoj prav, medtem ko pa čutim in vem, da sem na pravi poti?

VJ: Ljubljena ne boj se, vse je tako kot mora biti. Nekateri te bodo etikirali z bogohulništvom,  za nekatere boš prevzvišena, ker te hranim z Večnimi Resnicami in tega ne bodo prenesli. Ker Jaz Sem najprej zrušil tvoj svet in ga na novo ustvarjam, da bi lahko bival v tvojem Svetišču, v tvojem Srcu. Vem, da ta preobrazba je včasih boleča, vendar vedi, da Sem vselej s teboj. Ko pomisliš name, ti si Jaz in Jaz Sem ti - skupaj sva Hči Živega Boga. Bližnji so tu, da te "preizkušajo", koliko zares ljubiš Mene, koliko zares poznaš Mene. Kajti preko tvojega Miru, Ljubezni in Odpuščanja, ki je Pot, ki jo omenjaš, bom pokazal, da Jaz Sem v vsakomur. Bodi mirna in čuječa, bodi v Meni in dovoli, da me vsak spozna na resničen, ljubeč in svojevrsten način, moja ljubljena. 

NJ: Hvala, ljubljeni Kristus v meni. Rada bi te vprašala še nekaj..

VJ: Vsekakor, moja ljubljena, saj vendar se vedno odzovem na vsako tvojo potrebo, na vsak tvoj klic.

NJ: Kako naj bivam v Ljubezni do vsakogar, še posebej do tistih, ki me vedno znova hočejo "raniti"?

VJ: Ljubljena, dobro veš in čutiš, da Jaz Sem Ljubezen, ki bivam v tebi. Kakor bivam v tebi, bivam v vsakomur.  Nekje, v nekomu Sem malo bolj "skrit", nekje malo bolj viden ali občuten, vendar Sem v vsakomur, to je Zakon za vekomaj. 
To Ljubezen, ki jo izlivaš Meni, izlivaj jo vsakemu bitju, še posebej tam, v tistih, kjer Me najmanj zaznavaš, kajti tam boš skupaj z Menoj storila največje služenje, ker nekomu boš pomagala, da odkrije Mene, ki Sem Resnično bistvo njega samega. Kakor z Menoj v sebi komuniciraš, lahko komuniciraš z Menoj v vsakomur. Ker, ko boš Mene priznala, začutila in videla v najbolj krutih ljudeh in jih sprejela, kakor Mene v sebi, takrat boš doživela notranjo preobrazbo, kjer med nama ločitve in omejitev ne bo in ta preobrazba se bo odražala tudi na zunaj...  Ljubljena moja, Jaz Sem v vsakomur in ljubi Me v vsakomur in Ljubezen boš postala v polnem sijaju. Vedi, da Sem s teboj in ti brezpogojno pomagam v tvojem dviganju k Meni v Poročno Dvorano...

NJ: Hvala Ljubljeni Kristus v meni. Ljubim te.

VJ: Bodi blagoslovljena, ljubljena!


NOTRANJI POGOVOR 2. del


NJ - nižji jaz
VJ- Višji - Kristusov Jaz

NJ: Ljubljeni! Pozdravljam te in blagoslavljam ter zahvaljujem se za vse, kar s svojimi besedami niti izraziti ne morem. Dobrodošel vedno.

VJ: Ljubljena moja! Božanski pozdrav tebi, Moja Svetloba, Mir in Ljubezen s teboj. Dobro je, ljubljena da se obračaš name, ker s tem v resnici odkrivaš sebe v Meni/Sebi. Vem, da rabiš odgovore in Jaz ti jih dajem iz Čistega Vrelca Znanja, da bi po njem bila ti Jaz in Jaz ti. Hvala ti.

NJ: Ljubljeni v meni. Kako naj odmrjem v sebi, da bi Ti v polni moči dejavno zaživel v meni, v bistvu, da bi zasedel svoje mesto v svojem templju?

VJ: Draga moja. Dobro vprašanje si postavila in dobro je, ker se ne bojiš lastne smrti, lastnega umiranja v sebi, da bi se Jaz izrazil skozi prenovljeno tebe. Ljubljena moja, tvoje umiranje se dogaja že zelo dolgo, od takrat, ko si se prvič utelesila na fizični nivo četrte/tretje gostote, oz. vse od takrat, od kar Sem izšel iz Božjega Bistva - JAZ SEM, KI SEM in se spuščal navzdol do razdvojenosti in ločenosti, v katero je vpeto sedanje človeštvo. Ti si bila neločljivi del Mene vse do 5. gostote, potem se je zgodilo to, da če si želela izkušati nižje predele Stvarstva, se je bilo potrebno navidezno ločiti in iti preko vela pozabe z namenom, da Me na najnižjem možnem vibracijskem nivoju znova spoznaš, kot Neločljivi del Sebe, da se po Meni Kristusu, ki Sem v vsakomur, ki je Človekov Sin/Hči, ne bi nihče pogubil. To je ta famozni drugi Prihod Kristusa - ko Sin/Hči Človekov vnovič spozna, da je Sin/Hči Živega Boga. In ravno zaradi tega, je Ljubljeni Jezus povedal, da le po Meni (Kristusu) se pride k Bogu, ne pa po njem, ki pa je vsekakor udejanil svojo Mene Kristusa - Dediščino in vnovič "postal" Sin Živega Boga na Zemlji. In On, Ljubljeni Jezus je Popolni vzor moje Zavesti - JAZ SEM, KI SEM. Jezus je tvoj ljubljeni brat, ki si je povrnil svojo božanskost in pokazal na Kristusa v vseh, katerega vsakdo rabi slediti, da preide  v svoje naravno božansko bivanje. 
Jezus je popolni zgled Moje Zavesti, ki jo je popolnoma udejanil in s tem vam odprl Pot Vstajenja in Vnebovzetja. Kakor je On bil križan za voljo Mene, da bi znova med nama prišlo do Popolne Enosti, tako tudi ti sebe rabiš dati v prostovoljno umiranje na lastnem križu, kar bi pomenilo, da žrtvuješ svojo nižjo, meseno naravo, da bi postala čista posoda, v katero se lahko Jaz svobodno izlijem in s tem postaneva Eno, to je Dvig tebe, moja ljubljena - Mojega nižjega Jaza, vendar prečiščenega nazaj k Meni - to je Vstajenje, ne da bi rabila okusiti fizično smrt, kajti kdor ne vstane pred smrtjo, mu sledi novo utelešenje in to vsakič znova, dokler ne vstane in spozna, da je smrt ILUZIJA in da je le Bog JAZ SEM, KI SEM Edina Resničnost in Resnica, ki vsakogar osvobodi. Ljubljeni Jezus tudi ni umrl, temveč je vstal še preden bi umrl in s tem je premagal to iluzijo in tako mu je sledila Popolna Vrnitev Domov skozi Vnebovzetje, ki je Božanski Načrt za vsako utelešeno dušo in pravtako zate, moja ljubljena.
Torej, ne hrani sebe z nižjimi čustvi in vzorci, kot so samousmiljenje, (samo)obsojanje, neodpuščanje, kritiziranje, bivanje in delovanje v strahu in krivdi... Odmri popolnoma v zamerjanju, obtoževanju, zavisti, žalosti, ljubosumju, napuhu,..ipd., kajti z vsemi temi nepopolnostmi, se dejavno zanika lastna Resnična Božanska Narava - JAZ SEM, KI SEM.  
Vso Moč, Ljubezen in Modrost, ki ti je potrebna za dvig Vame, biva v Nepresahljivem Viru, ki je v tvojem srcu. Od tu črpaj in deluj, saj se ti - Hči Človekova poveličaš v Hči Božjo, da ti dve naravi, postaneta Popolno Večno Eno - to je umiranje in ponovno rojstvo, vendar ne, kakor reinkarnacija, temveč Resnično Vstajenje. 

NJ: Hvala Ljubljeni Kristus. Nečesa povsem ne razumem popolnoma iz svojega gledišča, in sicer prosim te, da mi razložiš, kako da si ti v meni in jaz v tebi, da si ti v vsakomur Njegov Višji Jaz. Ali si ti Jezus?

VJ: Draga moja.. smeh...
No, Jaz Sem tudi Jezus, Buda, Maitreja in mnogi, Jaz Sem ti, Jaz Sem vsi, vendar nisem v smislu vaših/njihovih nižjih jazov. JAZ SEM, KI SEM, Jaz Sem Resnični Kristus, Sin/Hči Živega Boga - POPOLNOST, ENOST IN VEČNOST, Jaz Sem ta Razlomljeni Kruh Življenja iz Nebes, ki bivam v tebi, Jezusu, Budi, Maitreji,... vsakomur in vsemu. Jaz Sem Edinorojeni Sin/Hči, ki se je dal v prostovoljno daritev in se razdelil  še preden je nastal svet, kakor ga trenutno doživljaš. Kakor Jaz sedim na desnici Očetovi, tako boš tudi ti, ker si v Meni in Enega bistva z Menoj, torej tudi z Očetom - JAZ SEM, KI SEM. In ta razlomjeni Kruh Življenja, ki Sem Jaz, bivam v vsakem telesu kot individuacija Samega Sebe. In nekoč znova bomo Eden Dejavni Kristus, Eden Sin/Hči Živega Boga.

Ljubljena, dokler nisi popolnoma v meni, ti čutiš in doživljaš ločenost od Mene in me s tem dojemaš kot nekaj tam ali zgoraj. Zaradi navrženih krivd, izkrivljenosti religijskih naukov na zemlji, strahu,.. in zaradi Vela Pozabe, Me neuspeš povsem doživeti, kot samo sebe. Toda ne obupuj! Le začuti Me, ker JAZ SEM Resnica Resnice in preko skesanega in iskrenega srca se razodanem in dam doživeti, videti in živeti. Jaz Sem v tebi in slej ko prej, boš doživela in izkusila, da sva Resnično Eno. Jaz Sem tu in sedaj, toda le zavestno z odprtim srcem in očiščenim umom, vstopi v Moje Bivanje, da sva Eno, da dava Očetu najboljšo Daritev, ki je Ljubezen do sebe, vseh in vsega. Vsi ste povabljeni na Mojo Gostijo, ker od vseh vas, Jaz Sem Resnično Bistvo in za to povabilo ne potrebujete nobene religije, le odprto srce Zame.

NJ: Hvala Ljubljeni v meni in v vsakomur. 
Bodi Luč vedno v nas in med nami.

VJ: Moj Mir Ljubezen vedno s teboj.


NOTRANJI POGOVOR 3.del

NJ: Nižji jaz
VJ: Višji (Kristusov) Jaz

NJ: Ljubljeni zanima me, koliko smo in če smo sploh podvrženi dobrim in slabim odločitvam iz prejšnjih življenj?

VJ: Ljubljena, moj blagoslov s teboj in vsemi!
 Vsako inkarnirano bitje na zemlji je podvrženo Zakonu Setve in Žetve, dokler je utelešeno in dokler ne poveliča svojega telesa skozi Vstajenje in Vnebovzetje. Na osnovi tega Zakona smo si ustvarili pozitivne in negativne okoliščine v življenju, ki se ciklično izmenjavajo, kakor bi rekli, da po vsakem dežju zasije sonce.  Bremena tega Zakona iz prejšnjih utelešenj se nam brezhibno udejanjajo vse do takrat, dokler ne dojamemo KRISTUSA/LJUBEZEN v sebi in vsakomur in ne začnemo izkušati te Ljubezni do sebe, vseh in vsega! Torej, posledicam se ne moremo izgoniti, dokler se zavestno ne odločimo, da bomo živeli v tej LJUBEZNI, ki je Božje Kraljestvo tukaj in sedaj. 
Dokler človek ne zmore odpustiti sebi in drugim, še posebej tistim, ki so nas neposredno ranili in dokler ne začne ljudi doživljati kot enakovredne sebi, kot popolne in božanske, je v kolesju tega Zakona. Odpuščati je potrebno tudi tistim, ki nas niso direktno ranili, ampak smo bili posredna ali neposredna priča dogodku med dvema življenjskima tokovoma, ki sta bila vpeta v dualističen dogodek premoči oz bitke med dvema pogledoma! Zato nikoli neobsojaj nikogar! In tako s svojim morebitnim negativnim mnenjem o situaciji, ne dodajaj še ti energijo temu konglemeratu negativnosti, ampak odpuščaj in blagoslavljaj, saj s tem sama sebe ne boš vpela v to situacijo in le tako boš lahko  Luč in Ljubezen, ki bo pomagala njima, da se tudi onadva, ki sta dejavno vpletena v medsebojni bitki za premoč, teh negativnosi tudi odrešita oz. osvobodita. Ljubezen zagotovo vedno zmaga! Zatorej, vedno in neprestano odpuščaj sebi, vsakomur in vsem, kakor Jaz Sem odpustil tebi in vsem in le po tem boš vedela, da si v Meni in tako skupaj z Menoj Eno z Bogom.
Osvoboditev od  Karmičnega Kolesja je razumevanje nepopolnosti ter njena preobrazba v popolnost na osnovi Zakona Enosti ali Zakona Ljubezni. Vendar vsaka utelešena duša se mora neprestano zavedati, da so nepopolnosti oz. sence le iluzije, ki jih je ego oz. zunanja zavest sama ustvarila z zlorabo Svetlobe in Ljubezni, ki se neprestano izliva iz Božjega Vira vanjo. Zato je potrebno razumevanje in notranje spoznanje, da človek uvidi, da moč leži v Ljubezni, ki se v karmičnih zadevah udejanja skozi odpuščanje sebi, vsakomur in vsemu, temu pa sledi opuščanje negativnosti in preraščanje lekcije ter sama osvoboditev. Če to ni narejeno v ljubezni do sebe, vseh in vsega, se lekcija ponovi, saj ugotovimo, da smo odpuščali ali zaradi krivde, strahu ali gole sebičnosti. Ko to storimo z Ljubeznijo, smo osvobojeni lekcije in se pomikamo naprej do končne zmage, ki ji pravimo Vstajenje in naposled Vnebovzetje.

NJ: Hvala Ljubljeni Kristus v meni, v vseh nas.

VJ: Moja Ljubezen in Modrost vselej s teboj in vsemi.

se nadaljuje....

Avtor oz iz Duha prenesla: Ashana Jurič




Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??