JAZ OBSTAJAM


Jaz sem, ki sem Adamus.

 Izviram iz Saint-Germaina. 

Dobrodošli v tem življenjskem kodeksu.

Jaz obstajam. Jaz obstajam!

To so največje besede, ki jih sploh lahko izrečete: 

»Jaz obstajam!«

Oh, tako preprosto je. Vsak človek bi se lahko zavedal tega globoko v sebi, v vsakem trenutku, pri vsakem dihu. Ampak zelo malo je ljudi s takšnim zavedanjem. Zelo malo jih je, ki čutijo ali razumejo, kaj pomeni »Jaz obstajam!

Večina ljudi preprosto živi. Do neke stopnje se zavedajo, da imajo zavest, ampak redko se zavedajo, da njihova zavest živi, obstaja in izkuša.

Obstajam, torej sem. Ali: Obstajam, torej lahko igram. Lahko sem, karkoli želim. Lahko sem Adamus. Lahko sem Saint-Germain. Imel sem mnogo identitet v mnogih, mnogih življenjih, ker je moja zavest, tako kot tudi vaša, zmožna dejanj. Zavest ni ena sama, niti ni omejena na en sam izraz.

Dragi prijatelji, globoko vdihnite in začutite svojo igro zavesti. Vaša identiteta — ta reč, ki jo želite popraviti, prilagoditi in spremeniti — je le igra. Ni resnično. Mi, bolje povedano, ni edina resničnost. Pričeli ste verjeti, da je resnična in da je vse drugo, kar upodabljate, neresnično ali ne preveč iskreno. Potapljate se globlje in globlje in globlje v to, kar mislite, da je vaša identiteta, vendar je to samo igra. Je izvrstna igra, seveda, ampak še vedno samo igra, izraz nečesa dosti večjega.

Vaš um bo rekel: »Gotovo sem pravi. Gotovo sem resničen.« Ampak to, kar počnete prav zdaj, ni resnično. Vsaj ni edina resničnost ali edina resnica. Vi obstajate, torej lahko igrate, lahko ste in lahko izberete karkoli želite izkusiti.
Vi obstajate, torej lahko igrate. In ko igrate, se energija odzove na vašo zavest.

Beseda igra izhaja iz latinske besede actus, ki pomeni »delati«, »akcija« in »nekaj, kar je narejeno«. Ne pomeni »ponarejati« ali »pretvarjati sea. Originalni izvor besede igra je »biti«.

Energija se odzove na igro zavesti. To velja zelo dobesedno. Vi igrate, energija se odzove. Kakorkoli, energija je zelo dobesedna. Če se obnašate kot omejen človek, se bo energija odzvala in vam prinesla še več omejitev. Če se obnašate, kot da je v vašem življenju veliko problemov, se bo energija odzvala temu primerno in vam prinesla — še več problemov. Gre le za igro — za čudovito, lepo igro.

Vidite, vse resničnosti že obstajajo. Ne gre za to, da bi poskušali ustvariti nekaj iz nič. Vsaka resničnost in vsaka možnost že obstajata in lahko izberete, katerim potencialom boste dovolili vstopiti v svoje življenje. Katere resničnosti izbirate, da jih boste odigrali in izkusili? Vse je že tukaj. Vi ste to, kar igrate. Igrajte, kot da ste študent, in dobili boste energijo lekcije. Igrajte kot Mojster in dobili boste mojstrsko energijo.

V tej knjigi bomo raziskovali in izkušali Igro Mojstrov. Ogledali si bomo fiziko energije, dejanj in mojstrstva. Rad bi vam pokazal, kako lahko igrate in ste karkoli želite — in resnično mislim karkoli. Ne zanimajo me vaši predniki, vaša izobrazba, vaše zdravje, vaš nivo obilja, vaš intelekt, vaš inteligenčni kvocient ali karkoli drugega. Nič od tega ni pomembno.

Prosim., dojemite te besede: Ni pomembno! Niti vaša leta, vaš videz, vaša teža ali karkoli drugega, saj Lahko vse to spremenite. Lahko igrate kakorkoli po svoji izbiri.

Ah! Čutim vaše hrepenenje: »Ja! Oh, prosim, Adamus! Prosim! Želim, da bi bilo to res!a in hkrati: »Ohhh, kaj pa, če ni? Kaj če tega ne zmorem? Kaj če so to le besede?«

Dragi prijatelji, v urah, ko boste brali to življenjsko knjigo, lahko doživite izkušnjo, ki vam bo spremenila življenje. Je tako preprosto, kot globoko vdihniti in samo biti to. To imenujem »skok na zvezde« ali po špansko `yo soy el punto'. Jaz sem središče. Yo soy el puntov Jaz sem središče zavesti.

Ko pravim, da lahko doživite izkušnjo, ki vam bo spremenila življenje, se spet pojavi zanimivo nasprotje. Pomislite: »Ja, super! Izkušnja, ki mi bo spremenila življenje! Zato berem to knjigo, da mi bo prinesla spremembe v življenje.« Ampak potem se pojavi dvom: »Oh, izkušnja, ki mi bo spremenila življenje? Kaj se bo spremenilo? Bo sprememba dobra ali slaba? Kaj pa samo majhna sprememba, nič pretirano drastičnega?

«Kaj pa, dragi prijatelji, izkušnja, ki vam bo zares spremenila življenje? Ne gre za čarovnijo. Ne potrebujete posebnih čarovniških lastnosti. Pomembno je le, da dopustite spremembo.

Ali ste resnično pripravljeni na spremembo, ne glede na vse?
Tukaj sem z vami, na vsakem koraku na vaši poti k razsvetljenju. Tukaj sem, da vam pomagam uzreti drugačno perspektivo. Zdaj je vaš pogled zelo omejen. Vaša zavest je fokusirana in omejena. Ampak ko ji boste dovolili, da se bo razširila, boste spoznali, da je bilo razsvetljenje vedno tukaj; samo vi niste bili uglašeni z njim. Spoznali boste, da je bila vsa energija že tukaj. Vsa modrost in vse znanje sta bila tukaj, čakala sta na vas. Vse je bilo že tukaj. Vsa realnost že obstaja in vaše izkušnje so odvisne od tega, kaj ste klicali, katero dejanje ste izbrali.

Ali bo potrebno eno leto, deset ali petdeset let, da boste začeli spoznavati svoje razsvetljenje? Je že tukaj, potrebno je samo spoznanje. Razsvetljenje ni cilj v oddaljeni prihodnosti. Prav tukaj je, preprosto čaka na vaše spoznanje.

Lahko govorim, potiskam in provociram, ampak navsezadnje je potreben le nekdo, ki si bo končno dovolil razsvetljenje in bo nato dovolil še drugim, da ga bodo videli. Na tej točki bom delal neposredno s tistimi, ki si bodo dovolili razsvetljenje, ker se bodo pojavili resnični izzivi s tem, kako ostati v fizičnem telesu.
V prvem ali drugem letu po razsvetljenju se namreč pojavi močna skušnjava, da bi zapustili fizično telo. Še vedno boste imeli nekaj bolečin, zdelo se vam bo, da hodite naokrog s telesom, ki vas obremenjuje, ker se boste hkrati zavedali svojega svetlobnega telesa in se spraševali: »Zakaj bi ostal v tem utrujenem in ostarelem telesu?«
Odgovor je: dlje ko boste ostali v njem, laže vam bo. In ko boste ostali na Zemlji kot utelešeni Mojster, bodo drugi videli, kaj je mogoče. Če se boste razsvetlili in potem takoj zapustili planet, drugi ne bodo imeli možnosti, da bi vas videli, se vas dotaknili ali vas slišali. Intenzivno bom torej delal s tistimi, ki se bodo odločili ostati na Zemlji kot utelešeni razsvetljeni Mojstri.
Lahko bi doživeli razsvetljenje že pred časom, pravzaprav že pred mnogimi življenji. Lahko bi ga samo dopustili, ampak ga niste. Najbrž ne zato, ker bi se ga bali, niti zato, ker niste bili pripravljeni nanj. Ne, priložnost, da bi udejanjili razsvetljenje, je obstajala že zdavnaj, vendar je niste izkoristili. 

Zakaj ne?

Vedeli ste, da če bi šli skozi proces razsvetljenja že pred mnogimi življenji, bi to povzročilo telesno smrt, saj so bile takrat energije zelo goste, zelo drugačne. Takrat je bilo dosti teže ostati v telesu in iti skozi zelo intenziven proces utelešenega vstajenja. Del vas je vedel, da bi lahko ostali v fizičnem telesu samo nekaj kratkih trenutkov, saj z razsvetljenjem pride zelo mamljiva želja zapustiti fizične ravni zaradi krutih izzivov človeškega bivanja.

Vedeli ste, da želite postati utelešeni Mojster in ne mrtvi Mojster. Želeli ste hoditi po Zemlji — čutiti tla pod sabo, uživati v stvareh, kot so smeh, prijateljstvo, ljubezen do sebe in izkušanje veselja do življenja — kot Mojster. Zato ste si rekli: »Počakal bom,« kljub temu, da bi to lahko storili že takrat.

Rekli ste tudi: »Želim izkusiti razsvetljenje s skupino sorodnih duš. Želim ga izkusiti s tistimi, ki istočasno uresničujejo svoje prebujenje na tem planetu. Ne potrebujem jih za svoje razsvetljenje, a kako veličastneje bo imeti ob sebi druge Mojstre s skupnim ozadjem in podobnimi izkušnjami, skupaj uživati v svetem smehu, skupaj jesti sveto hrano in skupaj piti sveto vino«. Vse je sveto, ko se razsvetliš! Zato ste rekli:

 »Počakal bom.« In tukaj ste, v življenju, namenjenem razsvetljenju.

To je pravzaprav življenje, namenjeno uresničenju vašega razsvetljenja, kajti razsvetljenje je že tukaj. V tem življenju gre za utelešenje vašega razsvetljenja.

Tukaj sem, da vas spomnim na to vašo izbiro, na strast vaše duše po razsvetljenju; da vas spomnim na njeno preprostost; da vas spomnim, da najbrž ne bo tako, kot si predstavlja vaš um, ker je precej, precej drugače, kot pričakuje človek. Tukaj sem, da vas spomnim, da je tik pred razsvetljenjem čas največjih motenj — motenj, za katere zlahka, brez pretiravanj, porabite štiri do pet življenj, da jih razrešite.

Tukaj sem torej, da vam radostno služim — da vas spodbudim in provociram, nasmejim in zabavam, ter da vas spomnim na izbiro vaše duše, na realizacijo vašega razsvetljenja.
(iz knjige "Adamus Saint-Germain IGRA ZAVESTI"

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR