DRUGO OČETOVO PISMO DETETU LUČI






Ljubljeno Dete Luči,
včeraj te nisem zapustil, danes te ne zapuščam, tudi jutri te ne bom zapustil, kajti tudi, če bi to hotel, tega ne bi mogel storiti, ker Sin/Hči in Oče sta Eno, drug v drugem. Nikoli nisem jezen, niti te ne sodim, ker Jaz Sem te rodil iz Ljubezni in Svetlobe, ki ne poznata teme niti sodbe. Odpusti si in pridi k Meni, Vame, da uresničiva Najin Načrt Ljubezni.
Moja Ljubezen, Moj Mir in Radost te kličejo, da se spomniš dete moje, kdo si in da se ne bojiš sprejeti svoje Dediščine, svojega rodu Svetlobne Božanskosti. Opusti tiste, ki zametujejo srce, ki se naslanjajo na zunanja spoznanja in moči. Le poglej njihova življenja in ti bode jasno, da sami sebe lovijo v obetavajočih prividih zavajajoče posvetnosti. Ti pa moje dete, pridi radostno v moj objem, da ti dam piti Nektar Večnosti, da te nahranim s Seboj, da ti podarim Darove, ki imajo Moč, da te ohranjajo in povzdignejo v tvojo božanskost, da uporabiš na Zemlji vse danosti, ki jih Jaz, tvoj OČE/MATI imam, kajti vse, kar premorem, ti rad podarim, da pokažeš v svetu prividov, kolikšna je moja ljubezen do mojih otrok.
Kličem vse svoje Sinove in Hčere, prebujene in zaspane, da se vzdignejo v svoji/Moji Svetlobi, ki je Ljubezen, Modrost in Moč in da odrečejo dozdevnim gospodarjem svoje hlapčevstvo.
Ne bodite, kakor ovce, to ni bil Moj Načrt za vas.
Ne klečeplazite pred zunanjim svetom in pred nikomer ne na nebu, ne na zemlji, kajti Jaz Sem v vas in vi v Meni in ne klečeplazite pred Menoj, kajti Jaz Sem vaš Oče/Mati,
ki vas neizmerno ljubim in želim vas videti pokončne v Svetlobi,
iz katere ste prišli.
Verjemite in spoznajte, da me odzunaj ne najdete, ker razni templji, hrami, cerkve, sinagoge, džamije, obredne ceremonije, svečeništvo, gurujevstvo bogovi in božice,... mi niso všečni, saj so le prividi! In ker Jaz nisem omejeni niti mrtvi Bog, tam me gotovo ne boste našli, ker JAZ SEM V VAS IN Z VAMI in
JAZ SEM VAŠ UČITELJ V VAS.
PRIDITE V MOJO SREDO IN POGLEJTE,
KAJ SEM PRIPRAVIL ZA VAS.
MOJA LJUBEZEN, MOČ IN MODROST Z VAMI NAJ BODE
ZDAJ IN VSELEJ.
LJUBIM VAS OTROCI MOJI.
Iz Duha prenesla: Ashana Jurič

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR