V POZORNOSTI je vsa MOČ manifestacije!










POZORNOST usmeri tokove misli, besed, občutkov in vizije  v materializacijo 
začrtanega namena! Če ste tu razklani, so vaši dosežki razklani ali celo nični!
Če ste se odločili, da boste usmerili svojo pozornost na čiščenje, se boste čistili in nikoli ne
boste postali čisti!
Če boste verjeli, da se zdravite, se boste neprestano zdravili, ne boste pa zdravi!
Če se boste osvobajali, boste neprestano v tem procesu in nikoli dosegli svobode....
Pozornost na stvar, poosebitev z njo v trenutku sedaj, udejani želeno stanje duha, uma, 
telesa ali katerekoli stvari.
S pozornostjo odklonimo vse nasprotno temu, kako se želimo počutiti in kaj doseči. 
Ko se poosebimo s tem želenim, uporabimo svoje občutke, da smo z želenim lahko v 
enosti (pogonsko gorivo manifestacije), zavedajoč se, da to sem, kar želim ravno
v tem trenutku sedaj!..
In potem pazimo, da ohranimo frekvenco oz nihanje želenega, s tem da vemo in občutimo, 
da to smo že sedaj in to imamo.. Pozorni ne smemo biti na nasprotujoče informacije, 
ki prihajajo od vašega uma, bližnjih in iz kateregakoli že izvora.
Vi ste to, kar želite imeti sedaj in to čuvajte z vsem svojim bitjem, ljubeznijo, dušo in umom. 
In tako po vaši veri in nastrojenosti se vam zgodilo!
Jaz Sem sedaj to, kar želim biti in imeti!
Jaz Sem sedaj Svobodna!
Jaz Sem sedaj čista!
Jaz Sem sedaj Zdrava.
Vedite, Bog, Vorteks, Kozmos se odzove na tisto, kar mislite in čutite, da ste sedaj, ne pa tisto, 




kar vi si želite, da bi dosegli jutri ali v prihodnosti!
Zato pa pazite, kje je vaša pozornost, ker pozornost ima moč pravilno usmeriti misli, besede 
in občutke v prave stvaritve in dogodke.
Tam, kje si pustil svoje srce, tam zagotovo je!
Ti si Kreator samega sebe in svojega Življenja, zatorej kje si s svojo pozornostjo, 
to si in to prejemaš.
Ljubim vas.
Namaste
avtorica besedila: Ashana Jurič





PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR