Prebujeni človek in njegovo spoštovanje 5. elementov ustvarjanja!






Prebujeni je v nenehnem čutenju in zavedanju Božje Prisotnosti JAZ SEM v srcu, hrani se z Jedrno Ljubeznijo, ki ne prihaja od nikogar in od nikoder, temveč le iz božjega Jaza-Jaz Sem, ki Sem. Takšen komaj čaka, da je čim večkrat na dan  v Veliki Tišini svojega srca, spoznavajoč samega Sebe kot nedeljiv del Božjega Jaza - to je resnična molitev, prava kontemplacija, tu so vse ideje Duha, ki ga človekov jaz potrebuje za dobro notranje počutje(srečo) in za povsem praktično vodstvo v zunanjem svetu. Bolj ko se tu nahaja, bolje je eno, bolj božansko deluje skozi njega, bolj on sebe udejanja kot Božjo Prisotnost Jaz Sem - njegovo zavedanje se neprestano multidimenzionalno širi v vse smeri Večnega Kozmosa. 
To je popolno upoštevanja etrskega elementa.

Prebujeni človek se zaveda svojih notranjih strasti in božanskih idej, ki se izlivajo iz njegovega Božanskega Jaza v obliki Svetega Ognja. Zavedanje tega, da "JAZ SEM Zavest, ki ustvarja Energijo" in polno čutenje tega, ustvarja polne in dejavne potenciale vseh zagonskih sil, ki ideje iz Božjega Vira naenergetizira z Ljubeznijo Svetega Ognja, ki je v tem primeru neuničljiva, samo-razširjajoča in samo-ohranjujoča in jo odpošlje v nadaljno obravnavo k spodnjim močem elementov do same manifestacije. Ohranjanje tega elementa Ognja se izvršuje preko notranjega čutenja strasti lastne Božanskosti.




Prebujeni izbira svoje misli in se odloča, kateri miselni tokovi bodo napolnjevali njegov um in telo. Svoje misli ohranja čiste in usmerjene s Svetim Dihanjem in tako ostaja v zavedanju večnega sedaj in to stanje uma tudi ohranja - to je spoštovanje zračnega elementa! Prebujeni svoje misli uporabi za ustvarjanje vizije (predstavljanje/vizualizacija Božanske ideje iz etra). Ideja tu dobi formo oz obliko in mora biti stabilna in ohranjena z modrostjo in

razumevanjem, da v umu ne sme nič nasprotovati tej vizualizaciji, ako želimo nadaljevati z manifestacijo Božanske ali katerekoli ideje.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Prebujeni človek ne čustvuje nespametno, saj to dragoceno energijo vodnega elementa, uporablja pri manifestiranju želenega. Čustvena ali vodna energija usmeri Božansko  Idejo ali vizijo naprej, preko miru in harmonije, ki sta tu odločilna faktorja za nadaljno udejanjanje želenega. Forma ideje, ki je prišla iz uma, se tu napolnjuje s čustvi, ki niso v nasprotju z želenim rezultatom - torej dovoljujemo le čustvovati, kar je harmonično in konstruktivno!  Hkrati z osredotočeno in usmerjeno čustveno energijo neprestano ohranjamo notranji in zunanji stik z najpomembnejšim delom sebe - to je Prisotnost JAZ SEM in ravno ta odnos določa odnose do telesa, dogodkov in ljudi. Na ta način popolnoma izpoštujemo element vode!

Prebujeni spoštuje in ljubi svoje fizično telo, mu posveča dovolj  ljubeče pozornosti in ga modro hrani na ta način kot mu osluškovano telo sporoča - upoštevanje zemeljskega elementa. Pri Božanski Ideji, ki je šla skozi vse zgornje faze elementov pa tu prehaja skozi zadnji del manifestacije, ki pravi “zavedaj se, občuti in se obnašaj, da je vse to že udejanjeno”! Tu pridemo do faze popolnega samozaupanja in zaupanja v Notranjo Modrost, da se bo želeno izrazilo v fizičnem območju takrat, ko bodo za to najboljši možni pogoji in okoliščine ter ko bo največja to korist za manifestatorja in vse vključene!

Ljubljeni in Ljubljene, uživajte v svoji Božanskosti! 



Besedilo: Gnosis Ashana - Jaz Sem, ki Sem <3 b="" nbsp="">







PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR