JEZUSOVI IZREKI V NOTRANJI DRAMI 1











In če vse Jezusove izreke le ponotranjimo in postavimo v notranjo individualno dramo, lahko pridobimo mnogo več, kot če pogledujemo na zunaj in si to isto razlagamo na zunanji način.. Izvor je notranjost! Jezus je rekel:" mene se zlo ne more dotakniti, ker teme ni v meni!"

Kdo ali kaj so v meni lažni preroki?

Vsak dan se srečujemo z notranjimi glasovi, en pravi to naredi, drugi pa naslednje...
Lažni prerok/glas je tisti, ki straši, ne upa, se boji, je v krivdi, jezi ipd.. in on ponavadi človeka zapeljuje, da še več teme proizvaja. Ti preroki so slabi plodovi, ki bodo vrženi v ogenj, ker kar je nepopolno v Večnosti Bitja ne more bivati.

Če sem jaz drevo in imam plodove, eni so lahko takšni in drugi drugačni, tiste, ki niso dobri, jih zagotovo moram vreči v ogenj preobrazbe, tisti, ki pa so dobri pa jih rabim negovati za naprej, da bodo obrodili stotero ali mnogotero.

In po lastnih sadovih bom spoznala, kdo sem, ne po njihovih, temveč le po svojih..

Jezusovi izreki v resnici pomagajo le takrat, ko je prizorišče naša notranjost, za zunanjo dramo pa so to le prilike o morali in etiki! Toda, če so lažni preroki znotraj mene, potem jih bom vsepovsod srečavala tudi zunaj sebe!

Tisti, ki resnično hodijo v Duhu vedo, da Sveti Spisi nimajo nobene resnične povezave z zunanjimi dogodki, ker nič ne more biti zunaj, da ni najprej nastalo znotraj, torej zunanjost je le ogledalo notranjemu dogajanju! Ti spisi pa so dostikrat povezano s kakim zgodovinskim dogodkom, da bi pisci lažje predstavili to notranjo dramo!

In tako me napelje Duh Vedenja k razmišljanju..:

Kateri del mene predstavlja lažne preroke, ki me zapeljujejo od samega Bistva v meni, ki je Bog, Popolno in Večno!?

Kateri del mene se oblači v kostim nedolžnega jagnjeta, a pravzaprav je ne nasitni volk?

Kateri deli mene so gnili sadovi, ki jih rabim preobraziti z Večnim Ognjem!?

Kateri del mene je Bog?

Torej, JAZ SEM središče svojega Zavedanja - JAZ SEM, ki SEM!

In v mojem Templju (telesu) je mnogo bivališč, kjer bivajo različni deli mene - mojega nižjega sebstva! Lažni preroki so vsi glasovi uma, ki se zoperstavljajo Resnični Identiteti v meni! 
JAZ rečem, da ljubim, a ti preroki odgovarjajo, da ne.. 
JAZ SEM Voljna odpuščati, lažni preroki najdejo razloge, čemu naj to ne storim.....

Če sem resnično v sebi in sem poštena s seboj in sem JAZ SEM, potem zagotovo v Duhu Resnice vem, da ti lažni preroki v meni rojevajo slabe plodove kot so plodovi maščevanja, jeze, žalosti, omejitev itd...

Ker se zavedam, da sem Eno z Očetom in da vse, kar ima Oče imam tudi jaz, potem tako tudi vem, da mi je Ogenj Preobrazbe vedno na razpolago v Sveti Kamrici (srce), kjer Oče vse sliši in usliši.

Grem v srce, kontempliram in se opremim s Svetim Ognjem iz Sv. Duha in razpošljem Ogenj nad vse svoje lažne preroke/glasnike in njihove gnile plodove in tako naznanim prihod Nove Sebe, prerojene v Duhu in Resnici.

Edino jaz sem poklicana pregnati vse razbojnike,tatove, davkarje in bankirje iz Očetove Hiše, ki je moje človekovo telo - ne grem v cerkve ali v nek nek tempelj in tam red delam, ampak v sebi, v cerkvi, ki je telo skupaj z umom!

Tako me tudi ne zanimajo zunanji glasniki/preroki, kaj napovedujejo meni ali komerkoli, kajti imam dela v lastnem templju preveč, da pospravim svoj tempelj za prihod Najvišjega, ki bo svobodno in neomejeno bival v meni, kjer bova En JAZ SEM, ki SEM.

Besedilo: Gnosis Ashana






Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR