The prophetic words




heart počutje 


Oni nikoli ne morejo utišati mojega Glasu, ker JAZ SEM

 Resnica!


Oni nikada ne mogu da stišaju moj Glas, jer JA JESAM

Istina!


Bodi to, kar si v svojem Duhu! 

Misli, govori, občuti in 

deluj iz notranje Resnice in ta te bo osvobodila!

Ne boj se in ne strahuj pred tem,

kaj bodi drugi govorili,

ker ti si unikatno Bitje, ki si tu z enim namenom,

da s svojo drugačnostjo spremeniš 

samega sebe in s tem dodaš elemente 

pri spreminjanju zunanjega sveta!


Bodi unikaten in pričuj zase,

saj znotraj sebe imaš najbolj kompetentno in 

transparentno pričo,

to je tvoj Božanski JAZ,

ti kot Prisotnost JAZ SEM!





avtor: Ashana Jurič

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR