SVOBODA IZ PRISOTNOSTI JAZ SEM

Živim vselej v nenavezanosti  na čas, prostor in na zunanje rezultate, ker vem, da JAZ SEM iznad časa in prostora in JAZ SEM rezultat samega Sebe.

Živim edino ljubezensko razmerje s Seboj, ker JAZ SEM ljubezensko razmerje z vsakim in vsem. Torej le ljubim, ker moje bivanje je Ljubezen. In vsak moj odnos izhaja iz odnosa do Sebe, ki JAZ SEM.
odvisno od mnenj, kritik in sodb drugih, ker JAZ SEM svoja Pot, ki ljubi in sprejema Pot vsakogar.

Živim iznad seksualnega dojemanja in razklanosti na dvoje, ker JAZ SEM Enost vseh odnosov in razmerij, saj JAZ SEM Androgena narava Boga, ki SEM. In JAZ SEM moški in ženska ter oboje hkrati, JAZ SEM istospolnost in raznospolnost ter oboje skupaj, JAZ SEM spolnost in nespolnost in oboje v enosti, ker JAZ SEM manifestacija Mavrice Božanske Ljubezni in Svete Različnosti v Enem.

JAZ SEM vsakdo in vse, čeprav vedno le JAZ SEM, ker JAZ SEM Svoboda, ki je Resnična Ljubezen in Resnica. In nič ne more obstajati zunaj MENE, ki SEM in to je Resnična Osvobojenost od vsega, kar ne dojema in nesprejema MENE, ki SEM. Kdor ME je sprejel ve, da SEM Popolna Svoboda, ki se daruje zanj in ta potem postane Svoboda JAZ SEM, ki SEM in ve, da ločenost med Menoj in menoj neobstaja.

Prenesla v Duhu in Resnici: Ashana Jurič



Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR