Sveti Kristusov Jaz



Mojstri in Sedem Žarkov - 4
Sveti Kristusov
Jaz David Lloyd
»Vaš Sveti Kristusov Jaz je odločujoči faktor glede tega, kaj se zgodi v vašem življenju in kaj je lahko narejeno za vas. Ne obstaja nobena druga Avtoriteta. Vaš Sveti Kristusov Jaz sprejema to Avtoriteto od Prisotnosti JAZ SEM. Zdaj bodite pozorni! Zavedajte se, da je vaš Sveti Kristusov Jaz Bitje popolne sijoče Svetlobe. Torej vaš Sveti Kristusov Jaz (ki se nahaja med vami in vašim Bogom) se, ko želi dobiti Usmeritev za vas, dvigne k Prisotnosti JAZ SEM in se pogovori z Njo (prav kot greste vi k prijatelju in se pogovorite z njim). Spoznajte, kako praktično je vse to. Vaš Sveti Kristusov Jaz je posrednik med vami in vašim Bogom, Prisotnostjo JAZ SEM, oziroma je Prinašalec Moči in Energije k vam. Nikoli ne deluje sam iz sebe. Deluje v skladu z Usmeritvijo vaše Prisotnosti JAZ SEM, katera pravzaprav nikoli ne ve, kaj se dogaja tu doli, ne ve za vaše težave in razmere, ker ji Sveti Kristusov Jaz nikoli ne poroča o tem. Reče Ji le: ‘Kaj lahko zdaj naredimo, da prenesemo Popolnost v zemeljsko območje?’ Pogovarjata se le o tem, kakšna je želena Popolnost za vas in kako jo ustvariti v vašem svetu. Nikoli se ne usmerjata na vašo osebnost ali na nepopolne razmere. To je veličastna Dejavnost Življenja. Vaš Sveti Kristusov Jaz se spusti od Prisotnosti JAZ SEM k vam in natančno ve, kaj je potrebno narediti za vas. Vaša Prisotnost JAZ SEM je edina Avtoriteta za vas. Ko vaš Kristusov Jaz pošlje Klic za služenje Vnebovzetih Mojstrov, se mi takoj odzovemo brez obotavljanja. Če na vaš Klic ni odgovorjeno, ohranjajte vedro razpoloženje. Ohranjajte občutek Sreče in Miru v sebi. Nikoli ne bodite razočarani, če se ne zgodi nekaj v skladu z željo vašega zunanjega jaza. Ne veste, kaj vaša Prisotnost vidi kot najbolje za vas. To ste sposobni zaznati šele, ko ste v zelo čisti povezanosti z Njo. S stalno iskreno pozornostjo k svoji Prisotnosti ste z vsakim naslednjim dnevom vse bolj in bolj dovzetni Zanjo. In prišel bo trenutek, ko boste povsem čisto in natančno slišali Njeno Usmeritev za vas – to pomeni, zaznali boste v svojih občutkih tako čisto in natančno, kot bi slišali izgovorjene besede. To lahko dosežete.«

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR