(SAMO)ZAVEST - JAZ SEM, ki SEM

1. Nihče ne more govoriti v mojem imenu, ker nihče ne more biti jaz, ker vsakdo je svoja unikatnost!
Jaz imam pravico le govoriti zase in v svojem imenu zavedajoč se vseh vzrokov in posledic svojih besed, ki so gradniki moje stvarnosti!
2. Nihče in nobeno delo me ne more določiti.
Nihče, zato ker vsakdo, lahko le sam sebe določa na podlagi nesebične ljubezni do samega sebe. Nobeno delo in dejanje pa zato, ker dejanja in dela niso Jaz, ampak so le izraz moje nastrojenosti in naravnanosti v danem trenutku in prostoru in ta dejanja so podvržena spreminjanju kot vse v tem vesolju!
3. Kdo sem? Jaz Sem samo JAZ SEM brez kakršnekoli opredelitve, poosebljanja in popredmetenja!
4. Kaj sem? Če rečem zase, da sem Boginja, s tem izgubljam svojo človeškost in obratno. Če rečem, da sem vse, potem izgubljam to individualnost. Če rečem, da sem večnost, potem izgubljam ta trenutek sedaj!
Torej zopet, jaz sem le JAZ SEM in s tem sem vse in nič, večno in minljivo, neskončno in končno, tukaj in vsepovsod....
Zatorej nisem to, kar delam in nisem določena z nobenim odnosom kot mati, hči ali žena, ker s tem bi omejila svoje resnično bistvo, ki JAZ SEM, je pa res, da opravljam nekatere te omenjene in neomenjenje VLOGE!
5. Zakaj sem tu?
Tu sem samo zato, da izkusim Sebe kot "JAZ SEM Prisotnost" na svoboden način znotraj nesvobode in omejenosti. Namreč izziv ni bil Sebe razširiti v višjih dimenzijah, izziv je Sebe uresničiti v določenih pogojih in omejitvah, ki sem jih izbrala, da se preizkusim kot JAZ SEM v 3. dimenziji, ki je igra za "bogove".
6. Kam grem, kam sem namenjena?
Ni prostora niti lokacije, kamor bi bila namenjena, obstaja samo pozunanjenje svojega notranjega neskončnega prostora! Lahko je iti ven iz fizičnega telesa in doživljati neomejenost časa in prostora, Resnično Mojstrstvo pa je ta notranji prostor pozunanjiti skozi zavest v zunanjo realnost in seveda biti TUKAJ. In če sem tukaj, sem sposobna biti VSEPOVSOD!
Ker Božje Kraljestvo ni kraj, kamor rabim iti ali priti, ampak je stanje notranje Zavesti, ki JAZ SEM v meni, katerega imam namen pozunjaniti! Torej, tu je odgovor na vsa vprašanja glede višjega poslanstva na zemlji!
7. Kakšna, čigava in .... sem?
Kakšna?
To določam sama, odvisno od mojega stanja Duha in moje Volje. Kolikor žarkov vidnega in nevidnega barvnega spektra, toliko možnosti, da se izkusim, vendar to nisem Jaz, to so le stanja, katera ustvarjam!
Čigava?
Nikogaršnja!
Ne more me določiti niti družinsko, etnično niti planetarno poreklo! Ne more me določiti, to, da sem od nekoga hči, žena, sodelavka, prijateljica,... - to so le vloge za izkušanje zavesti v omejenem tridimenzionalnem področju življenja.
Tudi ne morem biti svoja, ker če rečem, da sem svoja, potem ne morem biti njegova, tvoja, njihova in naša.....
Če pa sem JAZ SEM, ima vsak svoj delež od Mene in tako jaz prejemam delež vsakogar na povsem ne navezan način v svobodi in brezpogojni ljubezni do sebe, vsakogar in vsega!
Torej JAZ SEM le od JAZ SEM.

Ljubljeni, Ljubljene!
Sebe spoznati je največji diamant, je največja svoboda, je edina resnična ljubezen, edina inteligenca in modrost. Največje obilje in bogastvo, ki si ga lahko daste, je poznati Sebe.
Ker ko (s)poznaš sebe, spoznal si vsakogar in vse - spoznal si Sebe v drugih, v mnogih različnih oblačilih iluzije...
In ko na ta način spoznaš in sprejmeš Sebe - samo srž Univerzuma, takrat lahko vsakogar in vse sprejmeš kot neodtujiv del Samega Sebe in posledično šele takrat, lahko ljubiš svobodno, nenavezano in brezpogojno.
To je Zakon Sreče in Blaženosti (nirvane).
Kdor ima um, naj doume in kdor Sebe, naj se zave!
Mir z vami in Ljubezen vedno v vas! <3
Besedilo: Ashana Jurič

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR