RAZLIVANJE GNOZE DUHA 6



RAZLIVANJE GNOZE DUHA 6

Ego - lažni človekov jaz v umiranju!

Ljubljeni Sinovi in Ljubljene Hčere!


Vem, da je stiska na zemlji velika, a vendar, kakor vidim še večja je v vas.

Vidim, kako hitite se oprijeti za neoprijemljivo in predvsem za nekaj ali nekoga, ki je zunaj, vendar dragi moji, ne morete se oprijeti tega niti neoprijemljivega ega - zunanjega jaza, ker ta lažna identiteta je v umiranju in to v vsakemu mojem ljubljenem otroku bivajočem na zemlji.

In sedaj vam serviram odgovor, zakaj toliko nestrpnosti, nerazumevanja, diskriminacije, lažnih odnosov, nemirov in razkolov znotraj družin, bolezni, psihičnih motenj ipd,.. samo in le iz enega razloga, ker se želite oprijeti nečesa, torej človeškega jaza (lažnega jaza), ki je v svojem umiranju in kot tak ne more več dajati dobrih in trajnih rešitev!

Ljubljeni moji, nič več ne bo kot je bilo, ker era človeškega egoizma izvirajočega iz Adamovega in Evinega strahu, sramu in krivde, ki so rojevali vse vrste gnusob sovraštva, sedaj je na iztekanju! To pa ste vedeli še preden ste se utelesili v to Novo Dobo, ki je že skoraj sto let v svojih porodnih krčih! 


Zatorej vsi notranji in zunanji sistemi in mehanizmi zavesti in umevanja prenehujejo delovati, kakor na nivoju posameznika, tako na nivoju družbe in same civilizacije. Nimate se več na kaj niti na koga zanesti, še najmanj pa na svojo lažno identiteto, ki je vsiljen lažni jaz - tako imenovani padli angel v človeku!

Zato vas kličem sedaj, kakor SEM vas klical na prelomih prejšnjih dob.

Pridite in spreobrnite se, vendar ne tako kot včasih!

Sedaj zemeljske in kozmične razmere zahtevajo od vas, 
da se popolnoma osredinite na svojo Resnično Identiteto, 
ki je vaš Božji Jaz v vas - ta Božji Jaz pa je vsakdo, ki je utelešen na zemlji! Le odkrijte samega kot Prisotnost JAZ SEM, sprejmite se in ljubite se iz JAZ SEMa - vašega Resničnega Jaza in le to vam bo zagotovilo svetloben prehod v Novo Dobo, ki jo s tem tudi sami ustvarjate, saj so vam vsi Moji Veliki Preroki, Poslanci in utelešeni Kristusi dopovedovali, da ste stvarnike svoje resničnosti, ravno tako, kakor JAZ SEM, ki SEM.


Vse, kar SEM JAZ, ki SEM ste tudi vi in VSE, kar IMAM JAZ, imate tudi VI, zato le zbudite se in zahtevajte Sebe in svojo Dediščino in le po tem boste spoznali, da je to tolikokrat obljubljano Božje Kraljestvo v vas in da ste tu iz razloga, da ga manifestirate tudi navzven!

Slišali ste, da vas bo le Resnica osvobodila!

Resnica pa je ta, da ste vsi iz Boga in Bog, torej JAZ SEM, 
ker ste prišli iz Mene, ki SEM - JAZ SEM, ki SEM! 


In to ni religija in to ni filozofija!

In iz tega ne delajte človeškega cirkusa,
temveč bodite ta JAZ SEM v Enosti z Menoj, ki JAZ SEM, ki SEM!

To je Nauk o samem Sebi!

Ljubezen, Modrost in Gnoza, ki SEM je v vas!

JAZ SEM, ki SEM! 
heart počutje
Iz Duha prenesla: Ashana Jurič

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR