RAZLIVANJE GNOZE DUHA 2

/kanalizirano sporočilo/

* Mnogi bodo iskreče stokali, da morajo delati, da bi preživeli!

JAZ, ki SEM pa vam povem:

"Kdor da delo pred mene, je samega sebe ujel v past materialnega, takšen namreč ne dela, takšen je suženj dela, kajti njegovo delo z njim upravlja.
Kdo pa je v Meni, mu vsako delo postane radostno in ljubeče in takšen sam upravlja z delom in njegovo obilje se povečuje in ga ne stiska, temveč osvobaja!"

* Mnogi naokrog blodijo in jamrajo, kako so težki odnosi, kako ni nikogar, s komer bi udejanjali ljubezen!

No, naj ti povem naslednje JAZ, ki SEM:

"Kako lahko pričakuješ, da boš ljubljen, ko pa si sebe popolnoma zapostavil, dal si prednost zunanjemu blišču, namesto da bi sebe nahranil z ljubeznijo in sebe ljubil kot te ljubim JAZ, ki SEM.
No, šele takrat, resnici na ljubo, boš postal ljubljen,
kajti če je seme ljubezni v tebi omejeno in zadušeno s pleveli ne ljubezni, kako si drzneš govoriti :" Ne ljubijo me, ne sprejemajo me! Najprej izpuli to pleve ne ljubezni in proslavi seme Ljubezni skozi sebe in dodal ti bom mnogotero Plodov Duha Ljubezni!"

* "Mnoge vidim, da se prepirajo o tem, kaj je resnično in ne resnično in s tem se oddaljujejo drug od drugih, še več jezo in sovraštva množijo v sebi in medsebojno!"

JAZ, ki pa SEM pa vam povem sledeče:

"Vi niste v stanju vedeti, kaj je Resnica, še manj kaj je to resnično in resničnost!
Ljubljeni, vi ste padli v iluzijo in vsaka razprava na to temo, vas le še bolj poneumlja in prežema s to iluzijo, ki jo radi imenujete 3D matric, Velika Vlačuga Babilon ali Maja! 

Že od kar ste tu v tem sistemu padlih angelov, so vam vsi Ljubljeni Preroki govorili, da naj vas zanima le Ena temeljna Resnica, ki je od Mene in to je Zakon Ljubezni
Ne, ne! Vi pa boste razpravljali, kdo je večji Bog, Mesija, Sin Božji - Jezus ali Buda, Krišna ali Mohamed itd. 
Vi boste razpravljali in se kregali misleč, da ste premodri in inteligentni, a vendar ljubljeni moji, kdor nima Ljubezni do sebe, vsakogar in vseh, ta tudi Modrosti ne premore in njegova Moč je iluzija, ki uniči njega samega! "
In zopet vam povem, kakor SEM govoril preko vseh svojih prejšnjih Prerokov in zopet neutrudljivo govorim še vedno po sedanjih Prerokih:

"Ne iščite ljubezni, to je za berače, najemnike in sužnje ( ki niso Sinovi Človekovi in Sinovi Boga), vi pa ste poklicani, da živite edino Resnico, ki vam je potrebna in osvobajajoča in ta je : 

" JAZ SEM Ljubezen do sebe, vsakogar in vsega!" - in to je Izpolnitev vsega Kozmičnega Zakona in Prerokov! In le tako vam bode Dobro!"

Iz Duha prenesla: Ashana Jurič

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR