RAZLIVANJE DUHA GNOZE 5




RAZLIVANJE DUHA GNOZE 5

JAZ SEM, ki SEM oznanja:

* Oh, Ljubljeni zbudite se iz te samomoreče iluzije! Mar ste tako oslepeli, da niti več ne vidite niti ne spoznate, da tokovi dogodkov, vas vse bolj usmerjajo v notranji Tempelj!?
Kam tako brezglavo hitite, ko drug drugim mečete kamne ostarele dobe nerazrešenih energij in upate na novo življenje!
Resnično, resnično! Kdor ne umre v svoji sebičnosti, navezanosti in omejenosti, bo pričal z lastnim življenjem lastno samouničenje, ker vse prej mu je bilo na prvem mestu pred Ljubeznijo!


* V paniki iščete odgovore! Hitite od enega do drugega, dve vrste so jasno vzpostavljene - vrsta padanja in vrsta dviganja, a nad vsem tem vlada Svobodna Volja vsakega posameznika! Bodite mirni in čuječi - to pa le dosežete, ko podariti, ampak brezpogojno podarite svoj nižji/lažni jaz, vse vrste negativnosti in nepopolnosti v Kozmično Srce Jagnjeta, ki vas bo preobrazil!

* Ljubljeni, razumem! Ta pot postenja od iluzije in umiranja je za najmočnejše, za najbolj usidrane v svoj Božanski JAZ, za najodločnejše, ki so postavili svoj Božanski JAZ brezkompromisno na Prvo Mesto, ki mu od vekomaj tudi pripada! Ti se spiralno vrtijo navzgor po Mogočni Vstajenjski Luči, s katero delajo kvantne preskoke in vsakič so bolj ne prepoznavni in bolj so Svoji! 
Oni se ne bojijo mnenja, niso lačni slave in ne trpijo od manj/več vrednostnih kompleksov, kajti oni se ne bojijo samih sebe kot Bogov od Boga! Med njimi boste našli resnične nosilce Luči, stvarnike nove dobe na zemlji in pogumne nosilce Plamena Enosti Alfe in Omege, kajti oni so drzni in neustrašni, ker to so prejeli od Najvišjega v sebi! Oni vas bodo učili in vodili do vas le toliko dolgo, dokler jim ne postane podobni, ampak ohranjeni v svoji različnosti in drugačnosti. Vsi so bili povabljeni, a zelo malo se jih je odzvalo klicu Najvišjega!


* Mnogi bodo trepetali pred časi in dogodki, ki prihajajo, to je tista vrsta, ki se je sama odločila, da sledi svojim nizkim nagonom - obrekovanja, laganja, poniževanja, ločevanja, diskriminiranje, obsojanja, strahovanja, sramovanja, ... in njim je potreben Lažni Pastir, ker so ga klicali in ga bodo prejeli, namreč oni Resničnega Pastirja niso prepoznali in sprejeli v sebi!
Ljubljeni, pa to ni večna obsodba, to je Svobodna Volja vsakogar, da izbere svojo pot do Mene, ki SEM..
Ker živite v območju Svobode, izbirate svobodno, ampak tudi, kar sejete, to zagotovo žanjete, saj to so vam vendar mnogi moji Ljubljeni Preroki skozi vse dobe govorili!
Vse, kar je lažno, je od laži! Tako ovce laži potrebujejo Lažnega Pastirja, ki se bo svetil na zunaj in jih popeljal v njihovo deželo Iluzij, ki je večja od katerekoli iluzije na zemlji in zopet pravim to ni pekel, kajti pekla ni! 
Pekel so si izmislili Lažni Pastirji, da bi lahko vodili in gospodarili nad svojo čredo - to pa ni Moj Zakon Ljubezni!

Vendar, ker nikogar ne silim, temveč vselej vsakogar enako ljubim, je Moja Ljubezen predvidela tudi to in dovolila vsakomur, da je stvarnik svoje stvarnosti! Vsakemu stvarniku pa se slej ko prej pojavijo pred njim njegove stvaritve - kakršen stvarnik, takšne stvaritve!

* Niti prve vrste ne bom poveličeval, niti druge vrste ne bom sodil. Enako vas ljubim vse in vsi ste dobrodošli kot Moji Popolni Sinovi in Hčere, katerih se večno veselim in Kraljestvo Vaše Dediščine čaka na vas, ravno tukaj in sedaj!
Prvi bodo sami sebe Poveličali, ker so dali Najvišje v sebi na prvo mesto in izkusili so vsa trpljenja tega sveta zaradi Enega Imena - JAZ SEM, ki SEM! (dobro preuči to IME in spoznaj JAZ SEM!) in to jih je osvobodilo! Stvarnikom najvišjega pridejo najvišje stvaritve!
Drugi bodo sami sebe ujeli v igri stvarnika iluzije! 
Oni so prodali sebe in Najvišje v njih za Lažni Svet in so ovce Lažnih Pastirjev.. 
In njihove stvaritve klečeplazja se bodo povečevale, dokler ne bodo sami sebe stisnili v brezpotja lastnih in navrženih strahov, da bodo na koncu koncev zaradi lastnih stvaritev sami sebi prisilili, da zaživijo Resnico! In to jih bo osvobodilo! 
Da, to je zelo zelo težka pot, kjer Moja Milost težko prispe v to gostoto, da bi ujetega zbudila. Zunanje ne bo od pomoči, dokler ne spozna notranje - Najvišjega v Sebi, ki ga bo milostno osvobodil!


* Zato tudi naj nihče od vas nikogar ne sodi zaradi njegove poti in načinov!
Ljubite vsakogar, kakor jih ljubim JAZ in to vas bo naredilo še bolj svobodne in svetlobne!
Ne hodite naokrog in ne govorite drugim, da so ovce, kajti to morajo sami spoznati na svojevrsten način in po tem spoznanju bodo sprejeli Najvišje v sebi kot sami sebe in to bo njihova osvoboditev, vi pa jih le ljubite in sprejemajte kot svoje popolne brate in sestre!
In glej pride čas Večnega Sedaj, ko boste vsi takšni, kakršen SEM JAZ, kajti vi ste Božji, Božanski in ste Bog in to je vsa Resnica, ki vam jo je prekrila Velika Vlačuga 3D sistema!
Ljubim vas in nikoli vas nisem in ne bom sodil, ker vi ste JAZ in JAZ SEM vsi vi - Eden in Edini JAZ SEM, ki SEM!

Iz Duha prenesla: Ashana Jurič



PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR