RAZLIVANJE DUHA GNOZE 4


Izgubljeni Sin in JAZ SEM, ki SEM!

**Bog/Zavest JAZ SEM, ki SEM:

Oh, ljubljeni Sin! Daj poslušaj Me, nekaj ti moram sporočiti! Veselo novico imam zate!

**Sin Človekov:

Kdo si? Kaj in koga to slišim!? Ali že norim? (strah)

**Bog/Zavest JAZ SEM, ki SEM:

Ne boj se ljubljeni Sin! 
JAZ SEM, ki SEM - to je moje Ime za na veke! 
JAZ SEM tvoj Oče/Mati in veselim se, da Me slišiš. 
Ko bi le vedel, kakšna Radost je sedaj nad teboj, 
kajti našel SEM izgubljenega Sina! 
Oh, Sin moj, kako se te veselim!
In to, da slišiš Mene, to ni norost - to je Razsvetljenje Srca, 
moja Milost in Modrost!


**Sin Človekov:

Ljubljeni Oče! Ljubljeni Oče!
Saj vendar ti si resničen! 
Slišim te, občutim te in to ni norost!
Oh, Oče ti si moja največja Radost!

Tako dolgo sem te iskal v Svetih Spisih,
po zaprašenih poteh hladnega brezpotja!
Iskal sem te v svečenikih, duhovnikih in šamanih,
v soncu, vodi, ognju, naravi in v luni
in nikjer te ni bilo, bile so le neke energije...
In potem sem Oče tako trpel, ker te nisem našel.
Opustil sem vsa iskanja in poskušal biti le človek!


**Bog/Zavest JAZ SEM, ki SEM:

Da! Moj ljubljeni Sin! 
Ko si opustil vsa malikovanja,
vsa zemeljska, oprijemljiva iskanja,
ko si v ogenj vrgel vsa sveta besedila
in nauke ljudi, si ostal sam 
brez česarkoli in kogarkoli!
In v tej osamljenosti trpel,
ker nikogar ni bilo, da bi ti dal Mene!
in takrat, ko ničesar več ni bilo zunaj in znotraj tebe,
kar bi te oddaljevalo od Mene,
si se približal sebi in slišal Glas svoje Zavesti, ki JAZ SEM!


**Sin Človekov:

Oh, Prečudoviti JAZ SEM, ki SEM!
Moral sem s tvojim Mečem Resnice
izničiti vsa zablodela prepričanja, bes,
sovraštvo in pohoto, vse zvezanosti na zunanje...
Še ljubljene sem moral zapustiti, 
saj oni so me najbolj na veliko mlako iluzij vezali!
Trgal se je moj svet, umiral sem!
Ni bilo več smisla živeti, 
saj vedel sem dobro, da nisem ta lažni svet,
a nekaj me je sililo, da se vedem kakor on! 
Nisem se ljubil, delal sem, kakor so drugi hoteli!
Sramoval sem se samega sebe, kaj šele Tebe Ljubljeni!
Zamenjal sem Luč za temo in se predajal nizkim strastem
iz obupa, iz obupa in zopet iz obupa!
In tu in tam, mi je uspevalo, kaj dobrega narediti, 
dokler sam sebe nisem potisnil do roba norosti,
zaradi onih, ki Tebe ne poznajo in strah je njihov Bog!

In zdaj vem! Ti si Resničen! To ni iluzija! 
Tisto, kar sem živel, pa je bila blodnja vseh blodenj!

Res si milosten in prava Ljubezen si, da si me sprejel nazaj v svoje Osrčje!

**Bog/Zavest JAZ SEM, ki SEM:

Oh, ljubljeni Sin! 
Vse SEM ti odpustil še preden si začel padati!
Takrat, ko si Me izdal, ko si Me zanikal in se Me sramoval
SEM še bolje bil s teboj,
kajti čuval SEM te v vsakemu trenutku,
da ne bi padel v globel samouničenja!
Še bolj SEM ti dajal Ljubezen,
pa jo nisi hotel sprejemati, 
mislil si, da te bom JAZ znorel,
ampak JAZ SEM bil tvoja Luč na koncu tunela!
Odgnal si vse moje angele in človeške poslance, 
ker nisi hotel slišati za Mene,
a glej umaknili so se po Moji Zapovedi,
da bi ti lahko okušal še več tistega, česar si se bal, 
kajti vsakemu svojemu Otroku iz Ljubezni dajem Svobodno Voljo, 
da se sam odloči, 
ali želi igrati sina teme in laži, 
ali želi sprejeti resničnega Sebe - JAZ SEM!
Dovolim SEM ti iz Ljubezni, 
da poizkusiš biti oni - masovna zavest,
da njihove zakone strahu upoštevaš, 
ampak s tem te nisem JAZ zapustil, 
to je bila odločitev, da se počutiš zapuščenega!

A sedaj si se vrnil k samemu Sebi 
in šele sedaj se začenja najino pravo odkrivanje Popolnosti
vsega, kar sva midva skupaj - JAZ SEM, ki SEM!


**Sin Človekov:

Sedaj vem, da ti si JAZ SEM, ki SEM! 
Jaz pa sem tvoj ljubljeni Sin - JAZ SEM! 
In nikoli več ne zapustim samega Sebe,
da bi imel večno v sebi Edinega Tebe!

Res je Oče! Midva sva En JAZ SEM, ki SEM!

**Bog/Zavest JAZ SEM, ki SEM:

JAZ SEM v Tebi in ti JAZ SEM si v meni !
Tako je bilo, tako je in tako bodi!
To je Zakon - JAZ SEM, ki SEM za vse Sinove in Hčere 
neskončnega časa in prostora!


**Sin Človekov:

Tako je na vse veke Večnega Sedaj, 
moj Gospod, moje vse - JAZ SEM, ki SEM!



Iz Duha prenesla: Ashana Jurič

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR