RAZLIVANJE DUHA GNOZE 3

Notranji pogovor med prerokom in Bogom!

Prerok:
Oče, Vsevišnji in Vseprivlačni!
Povej mi, kako naj govorim ljudem v Tvojem Imenu, ko pa si me poklical k Sebi, tako umazanega in omejenega, tako obremenjenega od teže mojih misli, besed in dejanj. Vsi poznajo mojo preteklost in posmehujejo se....?
OČE:
Ljubljeni Otrok, pomni to, kar SEM JAZ očistil, je čisto!
Tebe pa ne bi poklical k Sebi, da mi služiš na ta način, ako ti isti, ki blatijo tebe, ne bi imeli še večje teže od tvojih ne božanskih dejanj. Oni se ne znajo spokoriti, ne poznajo odpuščanja, ljubezen Moja jim je tuja in so mrzli, ker jih ni v Meni!
Ti pa si se približal Meni in Moje Ognjeno Srce te je očistilo.
Poglej pa le njih, ne poznajo niti sebe, kako naj bi potem poznali Mene, ki SEM Središče in Izvor njihovega bitja!
Zato SEM te poslal k njim, da govoriš v Mojem Imenu in tvoja Ljubezen do Mene je znana le Meni, ki SEM in glej v vsakem trenutku JAZ SEM tvoja nagrada Nebeškega Kraljestva!
Prerok:
Ljubljeni Oče!
Prečudoviti JAZ SEM mojega bitja!
Kako naj imam avtoriteto govoriti tvojo Resnico, če pa so oni vedno pripravljeni, da mi očitajo mojo preteklost in me z njo hočejo onečastiti, hočejo me povleči nazaj tja, kjer sem bil, preden si me ti poklical k Sebi in me očistil!? Oni delajo vse, da bi me odstranili od Tebe, ki si moj Rešitelj in Osvoboditelj!
OČE:
Ljubljeni Otrok, sad mojega Srca!
Poslušaj Me! Ne boj se!
JAZ SEM s teboj in Moj Glas govori skozi tvoja usta!
Mar nimam JAZ Avtoriteto vsega vidnega in nevidnega sveta, ki SEM Izvor tvojega in njihovega bitja, življenja in vsega njihovega imetja!?
Ko bom govoril skozi tebe, bom dal jasna znamenja in glej, če jih bodo oni takrat prezrli, bodo s svojimi dejanji sami sebi zvezali noge!
In vselej pomni, ne boš govoril ti, pusti, da JAZ, ki SEM govorim skozi tebe!
Prerok:
Dobro, Vseprivlačni in Vsepravični Oče!
Strah me je! Bojim se!
Mnogo tvojih Sinov in Hčera skozi katere si govoril, so bili preganjani, zaničevani, celo usmrčeni....
Redko kdo je bil voljan Tebe slišati iz njihovih ust! Življenja Tvojih ljubljenih so bila prepolna trpljenja in osamljenosti! A oni so Tvoje Besede sprevračali v svojo osebno korist in glej obsodili so tvoje Preroke in Besede. Govorili so Preroki nam grozijo!
OČE:
Ljubljeni Sin Boga! Mar nimaš Mene! Mar nisem JAZ Nebeški Kruh, ki se je razdelil za vsakogar!?
Mar nisem JAZ tvoj Ščit in Legije Angelov, ki bodo stražile okoli tebe in Moje Glasu!?
Ne boj se, ker ti si v Meni in Moje Srce je tvoja Zibelka Ljubezni in Varnosti!
Le ne dovoli človeškemu, da zmaguje v tebi, ampak ostani v Moji Milosti!
Svet ne sovraži tebe, on sovraži Moje Besede, ki so Nespremenljiv Zakon!
Oni ne preganjajo tebe, oni so iz samih sebe izgnali Mene in zato sovražijo Moje Besede, ki tečejo skozi tvoja usta do njih!
Niso besede Prerokov grožnja, ampak oni sami sebi grozijo s svojimi ne božanskimi dejanji in deli, njih preganja njihova lastna krivica, ker niso me voljni sprejeti, kako naj bi potem sprejeli tebe, moje ljubljeno dete!?
In vedi ter občuti, ljubljeni otrok Moje Ljubezni, nikoli nisi sam!
Le daj poglej naokoli sebe, koliko angelov je tu, da ti dela družbo!
Jih vidiš eni so v človeški podobi, drugi pa v svoji svetlobni obliki!? Tu so, da so tvoja družba in opora v dnevih stiske in vedi poskrbel SEM zate!
In najpomembneje je in to se vsaki situaciji spomni, JAZ SEM vedno s teboj, tvoje Zatočišče in Skrivališče, tvoja Spovednica in Tempelj Svobode...
Pošljem ti še nekatere od Mojih Ljubljenih, da spoznaš, koliko te ljubim!
Prerok:
Hvala Ljubljeni, nad vse Ljubljeni!
Vsa slava Tebi, ki te ni na slikah, freskah in kipih, katerega ni moč oblikovati, ubesediti...
Čast je pri Tebi vedno moj Vsevišnji v meni!
Oh!
Naj so moje srce, oko in uho neprestano zalepljeni v tvoji Prisotnosti Vsemodrosti, Vseljubezni in Vsemoči!
Tukaj sem, za Tebe sem!
Le govori Oče, kar je Tvoja Volja!
Ne bojim se nikogar in ničesar, ker ti si v meni in jaz sem v Tebi!
Zgodi se mi Tvoja Volja, Vselepi in Vsemilostni!
OČE:
Tako je bilo, tako je in tako bodi!
JAZ SEM, ki SEM
od pred časa in po koncu vseh časov in dimenzij!
Prerok:
In na tvoje Sveto in Večno Ime se tvoji Otroci odzovejo:
"OČE! JAZ SEM! Tukaj JAZ SEM! Zdaj JAZ SEM!"
Vsak tvoj Prebujeni Otrok ve, da je JAZ SEM!
AMEN!
Iz Duha prenesla: Ashana Jurič

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR