PREROČIŠČE DUHA


Ljubljene in Ljubljeni!
Rada bi povedala, da ne vedežujem, torej ne uporabljam nobenih kart, kristalne krogle, run ipd.. S tem načinom dela sem se ukvarjala od svojega 13. leta do 18. za zabavo in za bližnje, a od 18. leta sem se začela s tem ukvarjati profesionalno do 29. leta, ko sem opustila te načine dekodiranja možnih napovedi prihodnosti.
Čeprav sem bila uspešna v tem, sem to opustila, ko sem prvič v resnici občutila izlitje Sv. Duha in kasneje tudi Krst v Svetem Ognju, to je bilo v 30. letu starosti.
Kmalu potem sem prejela Dar Svetega Duha in sicer slavljenje Boga JAZ SEM, ki SEM v nezemeljskih jezikih.
Ker sem se res predala tovrstnemu Slavljenju Vsevišnjega in to vsak dan, sem nekaj mesecev zatem prejela glas Svetega Duha, ki mi je podelil Dar Preroštva (ki ga danes poznate kot kanaliziranje, jasnovidnost, jasnovednost, jasnoslišnost). Ta Dar je Dar Milosti Boga do svojih otrok, kot vsak drugi Dar Sv. Duha in se ga ne da zaslužiti niti izsiliti!
Zatorej bi vam rada povedala, da moj način "napovedovanja prihodnosti" je usmerjan od Božanskega Jaza v meni... Lahko vam povem/napovem le tisto, kar vaš Božanski Jaz v vas, vam sporoča že celo življenje, pa ga zaradi različnih vzrokov ne občutite, ne slišite...
Lahko dobite naslednje informacije:
1. Zakaj se mi dogajajo določene stvari?
2. Komu moram odpustiti? Kako naj sebi odpustim? Koga moram prositi odpuščanja?
3. V čem je vzrok družinskih, partnerskih in poslovnih težav in kako naj to rešim?
4. Kaj je moja karma tega in prejšnjih življenj? Kako naj se te osvobodim oz jo preobrazim?
5. Kaj moje duhovno poslanstvo na zemlji? Zakaj sem tu na zemlji?
6. Kako doživeti izlitje Sv. Duha? Njegovi Darovi in Sadovi za udejanjanje duhovnega poslanstva?
7. Krst v Svetem Ognju!
8. Ali vplivajo in kako negativna dejanja mojih prednikov z očetove in materine strani ( ne glede na koleno) na moje življenje?
9. Kako naj spoznam vzroke moje odvisnosti in kako naj jih preobrazim?
10. Kako prerezati vezi s starši, predniki in drugimi ljudmi iz tega utelešenja?
11. Kako naj sprejmem samega sebe in se vzljubim na zdrav in ne egoističen način?
12. Kako naj živim ljubezen do sebe, vsakogar in vseh!?
13. Razlaga sanj, vendar na način, da se povežem z vašim Višjim Jazom!
14. Razlaga raznih videnj, slišanj in čutenj v sodelovanju s Prisotnostjo Sv. Duha v vas!
15. Ali sem okužena z nebožanskimi entitetami in kao se jih osvoboditi?
16. Ali sem napaden/a s strani duš, ki tavajo v ujetništvu astralnega sveta in mi črpajo energijo?
17. Ali sem pod vplivom raznih magij, hipnoz in urokov?
18. Ali vplivajo name in moje življenje demonske sile?
19. Svetovanje pri povezovanju z Božanskim Jazom v tebi - JAZ SEM!
20. Svetovanje in vodenje pri uporabi Sv. Ognja in odrejanja v Imenu JAZ SEM!
21. Vodene individualne in skupinske meditacije oz kontemplacije izlitja Sv. Duha!
22. Svetovanje in vodenje pri osvobajanju negativnih čustev, mišljenja, občutkov in vzorcev, predvsem od strahov, krivde, obsojanja, gneva ipd..!
Dragi moji lahko bi še naštevala... Želim pa vam povedati, da vse to, kar lahko vam ponudim, sem sprobala na sebi in deluje!
Če je komu lažje, da me pokliče in da mu na ta način pomagam, mu je na voljo kom. tel. št.: 090 30 06.
Če je pa komu ljubši osebni stik, pa se lahko naročite in mi pišete v inbox te fb strani!
Hvala vsem na zaupanju!
Rada vas imam heart počutje
Vaša Ashana! grin počutje

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR