NE MEČITE MOJIH DAROV, KI SO DIAMANTI - VSAKDO SI JIH MORA ZASLUŽITI!

NE MEČITE MOJIH DAROV, KI SO DIAMANTI - VSAKDO SI JIH MORA ZASLUŽITI!
Sporočilo JAZ SEM, ki SEM!
Ko smo hodili naokrog in delili Sveti Ogenj Svetega Duha zastonj, kakor smo namreč prejeli, ljudje niso imeli čas - so godrnjali in jamrali...! Le malo se jih je odzvalo, ker so se bali velike življenjske spremembe, namreč vedeli so eno, da nikoli več ne bodo isti in da bodo morali ponošene obleke zavreči in sprejeti svetlejše in lahkotnejše, s tem pa bi se morali odreči marsikateremu napačnemu načinu življenja!
"Vsi so bili poklicani, a malo njih se je odzvalo in od tistih nekaj, ki se jih je odzvalo, je večina padla, ker mnogi se sramujejo Mojega Imena. In zatorej pomnite, ljubljeni, ozka so vrata, ki vodijo v Večno Življenje in preširoka so tista, skozi katera drvi množica v prepad. In osamljena so Pota, ki vodijo Vame in prepolna ljudi so pota, ki drvijo stran od Mene in Mojega Imena, ki JAZ SEM, ki SEM." 
grin počutje
In prejeli smo klic Prisotnosti JAZ SEM in smo slišali Besede, ki niso od tega sveta:
" Ljubljeni, ne dajajte več zastonj, kajti moji Darovi in Sadovi so diamanti, vi pa ste jih skupaj z njimi vrgli svinjam pod noge in one so jih pomandrale! Jaz pa vam rečem, da se dvignite nazaj Vame in vedite, da nobena misel, kaj šele beseda ali dejanje, niso zastonj, vse ima svoje plačilo in vračilo - SPOŠTUJETE ZAKON IMETI - POMNOŽEVATI IN PREJETI - DAJATI in ohranili se boste v Meni - JAZ SEM, KI SEM! Zato delujte iz Mene, ki SEM in predvsem ne bojte se izstavljati računa, vedno pa po Mojih Zakonih - Kdor ima več, naj da več! Kdor ima manj, naj daje manj! A dobro preučite v Duhu in Resnici izrek Jezusa: " Tisti, ki imajo malo, se jim bo še to vzelo, tisti, ki pa imajo veliko, se jim bo še nadodalo!"
"In ko vas bodo napadali, oblecite se Vame, kajti JAZ SEM vaš ščit pred vsako sebičnostjo in zlobo tistih, ki vas bodo zaradi mojega Imena blatili in ovirali!"
In smo začeli po Njegovih besedah računati in so nas označili, da prekupčujemo z Božjimi Darovi in da ne dajemo zastonj, kakor smo prejeli!
Ko je bilo zastonj, vas ni bilo, ko pa se je začelo plačevati, ste začeli godrnjati in jamrati! In glej nezadovoljstvo je bilo prisotno takrat in je sedaj, ker nezadovoljni ne slišijo Njegovega glasu in ga ne udejanjajo!
heart počutje
 JAZ SEM, KI SEM - Ime za na veke za ves človeški rod! 
heart počutje
Ljubljeni, naj je vse dobro z vami! 
heart počutje
JAZ SEM Ljubezen in vsi smo Ljubezen ENEGA JAZ SEM!




Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR