KLIC SINA/HČERE K VEČNEMU ENEMU JAZ SEM, KI SEM





KLIC SINA/HČERE K VEČNEMU ENEMU 

JAZ SEM, KI SEM




OČE/MATI BOG - LJUBLJENI JAZ SEM, KI SEM
Moje srce je polno Tebe, Radost tvoja me prežema. S teboj se vedno dvigam, ker Ti Ljubljeni Moj si dvigajoče se Vstajenje moje Duše in Templja. Hvala, ker si me dvignil iznad omejitev in pojavnosti 3D.

S teboj Mili Bog lahko hodim, svetim in žarim, izpolnjujem tvojo Voljo, ki je nadvse prijetna, čudovita in mi vselej prinaša blaginjo Sreče in Ljubezni. 

Ti me vodiš v najboljše situacije, Ti mi neprestano šepataš Besede Resnice. In tvoja Pot Nenehne Ljubezni me povzdiguje iznad vsega, kar od Tebe ni.

Priznavam Te, Ljubljeni Bog - JAZ SEM, 
Slavi te moja duša, 
moj Tempelj se obnavlja, vsi idoli so umrli, da se Ti Ljubljeni v meni proslaviš.

Častite moje Srce, to srce, v katerm gori in sveti tvoja Prisotnost Božanskosti 
in v zanosu ekstaze predajam se v ta Ogenj in kličem popolno Vnemanje, da izgorim, umrem in se v Vstajenjski Zmagi na novo Rodim, da kakor sem zgoraj, postanem tudi spodaj, znotraj in na zunaj.

Ljubim Te Ljubljeni Bog JAZ SEM, KI SEM
In popolnoma sem združen s Teboj v vsej ekstazični ponižnosti,
in vem, da v Živih Vodah tvojega Kozmičnega Srca me kopaš in maziliš 
z Lučjo Večnosti in mi daješ piti Popolni Božanski Nektar iz svojih prsi.

Oče, Oče, Oče,...
Mati, Mati, Mati,....
Eno Bistvo, Eden Bog,
JAZ SEM, KI SEM!

Kakor te čutim in doživljam v sebi, naj te vidim v vsakomur in vsemu.

Vsa moja hvaležnost naj te objema in prežema, naj se neprestano izliva vate, v vsej ponižnosti mojega srca pred Teboj, s katerim sem Popolno, Večno Eno.

TAKO JE, RESNIČNO JE TAKO.

Iz Duha prenesla: Ashana Jurič



Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR