KDO SEM? Lažni in pogojeni jaz ali resnični Božji JAZ?





Ogled videa priporočamo le tistim, ki so resnično voljni sprejeti svojo človečnost in udejaniti svojo božanskost JAZ SEM! 
Video je prežet z Lučjo Preobrazbe, ki spreminja Zavest, zato ogled in ponotranjenje tega videa priporočamo le resničnim, pogumnim, drznim in odločnim iskalcem Resničnega Sebe!
Vedenje Duha JAZ SEM, ki SEM zagotovo spreminja našo percepcijo, zato želimo vsem vam, ki boste ta video pogledali od začetka do konca, da se zbudite v novo resničnost Samega Sebe kot JAZ SEM in si zagotovo na glas poveste:" Dobro jutro JAZ SEM, ki sem vedno bil/a, sem in bodem! JAZ SEM tukaj, JAZ SEM tam in JAZ SEM vsepovsod dejavna Prisotnost JAZ SEM!"




Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR