K NAJVIŠJEMU V SEBI





K NAJVIŠJEMU V SEBI

BOG, MOGOČNA PRISOTNOST JAZ SEM, KI SEM V MENI,
z radostjo potrjujem Tvojo navzočnost v sebi in te hvalim vselej.
Midva sva JAZ SEM, KI SEM in JAZ SEM v Enem Bitju, 
Ti si v meni, jaz v Tebi, 
Eno sva zdaj, 
Eno sva za vekomaj.

V mojem svetu in bitju živiš le Ti
in tvoja Sveta Vladavina Ljubezni, Modrosti in Moči,
ki jo izražam iz Srca v svet prividov, 
da izpolnim Tvojo Voljo.

Ti me tukaj in zdaj dviguješ Ljubljeni JAZ SEM, KI SEM iz vsake ujetosti, omejenosti in pogojenosti, dvigaš me v Kristusa, skozi ta Sveta Vrata v tvojo Prisotnost in z lahkoto zatrdim:"Jaz Sem Kristus, Sin/Hči Živega Boga JAZ SEM, KI SEM.

Ti brišeš vse poti iluzije zdaj, raztapljaš vsak občutek ločenosti v meni, Ti Prelepi JAZ SEM me prebujaš vase in me v Svetem Duhu rojevaš v Novega Človeka, v popolno udejanjanje Tebe v sebi.

Ravno sedaj izlivaš Mogočne Reke Svetega Ognja,
s Sveto Lučjo objemaš me, prežariš me 
in Svetim Zvokom vrneš me v sredo tvoje Ljubeče Dejavnosti.

In vem, da je vse Tukaj in Sedaj,
da vse, kar rabim, to prejmem, 
da vsepovsod, kjerkoli Sem, 
Jaz Sem vselej v Tebi in Ti si vselej v meni,
moj Čudoviti, Zmagoviti, Mogočni in Ljubljeni
Bog Oče/Mati JAZ SEM, KI SEM. 

Hvalim Te v sebi, vsakomur in vsemu zdaj in vekomaj.

avtor: Ashana Jurič 

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR