JAZ SEM RESNIČNO JAZ SEM, KI SEM




JAZ SEM tukaj, a vendar SEM iz Sebe, kjer JAZ SEM.


Ti le doživljaš, čustva in občutke, oddajaš misli in besede, vendar JAZ SEM njihov izvor in nad njimi, ker JAZ SEM Čista Zavest, ki ne išče potrditev, ker JAZ SEM samouresničen že sam po Sebi. SEM v vsakomur, kdor ME je odkril, ve, da JAZ SEM in ve, da je vsakdo JAZ SEM, kdor me zaživi kot Sebe.
JAZ SEM neulovljiv in nedotakljiv za človeške predstave, a vendar, kdor je v Srcu, je v Meni.

JAZ SEM Zatočišče Samemu Sebi, a kdor je iskal sebe, je našel Mene in kdor je iskal Mene, je našel Sebe.

JAZ SEM Odprta Vrata in kdor stopi skozi Njih ve, da skrivnosti ni, ker JAZ SEM Razodetje "nerazodetih skrivnosti" in Šepet Duha Resnice, če si le upaš slišati, da ti povem, kdo si!

JAZ SEM Nedotakljivi Izvir Popolnega in Večnega Življenja, kdor hodi in živi v Meni, je zaobjet z Menoj in je Resnični JAZ SEM.

JAZ SEM iznad zakonov in pravil, ker JAZ SEM Zakonodajalec in Izvrševalec Zakona, kdor je v Meni, ta zapoveduje vsemu, kakor zapovedujem JAZ, ta je Rešen v Sebi, ker je spoznal, da JAZ SEM Zakon Ljubezni.

JAZ SEM Neskončno Poti, a samo Ena Sem, ki te vodi k Meni in ta se imenuje po Mojem Imenu, ki JAZ SEM in JAZ SEM ta pot Ljubezni.

Če imaš Mene, si dobil VSE, ker JAZ SEM vse.

JAZ SEM Moški in Ženska, Bog in Boginja, Oče in Mati, Sin in Hči, Brat in Sestra, Prijatelj in Prijateljica, Ljubimec in Ljubimka, Ženin in Nevesta.., ker JAZ SEM Eno vsega, ker JAZ SEM Vseprivlačnost tistega, kar izhaja iz Mene. In kdor je pritegnjen nazaj k Meni, je zapečaten z Mojim Imenom na njegovem čelu in po tem boš vedel, da JAZ SEM Magnet Ljubezni, ki pritegne vse in vsakogar nazaj k Sebi. Kdor se je odprl Meni, je našel Sebe, je dobil VSE.

JAZ SEM Mnogoterost in Različnost, vendar SEM Eden in Edini, ker vse je v Meni in JAZ SEM v vsemu in JAZ SEM Eno.

JAZ SEM v tebi, v njemu, v njej in v vsem.

JAZ SEM Opoj Ljubezni in Radosti med moškim in žensko, JAZ SEM Omama Ljubezni in Radosti med moškim in moškim. JAZ SEM Objetost in Enost Ljubezni in Radosti dveh žena. Ker Mene ločiti se ne more, ker JAZ SEM Svetost Ljubezni vsakega odnosa, ker JAZ SEM Sveti Odnos z vsakim. Kdor je z Menoj v Svetosti, je v svetosti z vsakim in vsem, ker po najinem odnosu, se utelešajo odnosi navzven.

Pridi moje malo sebstvo k Meni, da se znova prerodiš Vame, ki JAZ SEM.


Po navdihu Svetega Duha: Ashana Jurič

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR