GNOZA SPODNJIH SVETOV IN LAŽNIH VLADARJEV 2





2. arhontska čakra

"... in ujeli so Dušo, ki je prišla preobražat temo v Luč, da bi se vse materialno povrnilo v Radost in Resnično Svobodo Prastvarnika - Velikega Središčnega Sonca(VSS) - JAZ SEM, KI SEM. In Duša iz Zgornjih Večnih Eonov je prišla popravljat kozmične napake storjene s strani nezakonskega sina Sofije, ki je Jaldabaot/Saklas/Samael ali starozavezni "Jehova". In prosim vas, ne mešajte Jehova/ Jahve z JAZ SEM, ki SEM, ki nikoli ni ljubosumni Bog kot je to lažni Jehova/Jahve iz stare zaveze.To prešuštno in Nezakonsko spočetje Jaldabaota brez Vednosti Večnega Duha ( VSS) in njene Deviške Moške Polovice - njenega Plamena Dvojčka/Alfe je prineslo do stvarjenja astralnega sveta, v katerem so zakodirana mentalna, predvsem čustvena telesa, prav tako 2. in 3 čakra vseh 4. nižjih teles, vsake utelešene Duše."

Famozne lažne in nestvarne vice se odvijajo na nivoju mentalnega telesa in 3. čakre, iluzorni pekel pa na nivoju čustvenega telesa in 2. čakre, vsekakor preko teh dveh čaker se lahko ta dva polja udejanjata v vseh 4. nižjih telesih, odvisno od vsake posamezne duše. Torej, sistem astralnega sveta Arhonta Jaldabaota in njegovih sedmih sinov obstaja še od preden je prišlo do fizične manifestacije zemlje in človeka kot poznamo danes....

Arhontska 2. čakra vibrira v lažni oz astralni svetlobi oranžnih odtenkov - MOČ PREŠUŠTVA IN NEČISTOVANJA VSEH VRST, VSE VRSTE MANIPULACIJ SO TU ROJENE. STRAH je tu pretopljen v občutke SRAMU IN KRIVDE - ki so najmočnejša ORODJA ZASUŽNJENJA POSAMEZNIKA IN ČLOVEŠTVA.

Resnična Eterična Svetloba 2. Božanske čakre je Vibracija Vijoličnega Plamena, ki je Čista Radost, Svoboda, Samopreseganje in Moč Preobrazbe - to so Moči Prvotnega Adama, ki je Luč in ki je deloval skladno z Načrti Svetlobne Rase iz VSS, dokler Jaldabaot in njegovi sinovi niso uspavali in podjarmili Adama in nasilno iz Njega iztrgali Evo, ki je Njegova Omega in naredili fizično kopijo Nje, da bi eno postalo dvoje - torej zaspano in nemočno.... Ali sedaj razumete, dojemate zakaj se Prebujenje človeštva odvija tako počasi!? Zaspanost oz hipnoza človeka s strani Arhontov se odvija preko vseh manipulacijskih političnih, religioznih, družbenih ...sistemov, ki so utemeljeni v 2. arhontski čakri pojavnega fizičnega sveta, kakor tudi telesa samega človeka oz vseh živih bitij.

Zato vam povem, da bi Zmagali, vendar Resnično Zmagali nad to globoko, starodavno arhontsko hipnozo, nad vladarjem pojavnega fizičnega sveta, MORATE uporabiti Edino Resnično ustvarjalno Besedo JAZ SEM, ki je Logos Celotnega Omniverzuma in z Njo Sveti Ogenj. Ponovno vas ljubeče opozarja m, zaman vse meditacije in molitve, one so nastavljena orodja Arhonstke Nevednosti in Slepila, ki vas še bolj hipnotizirajo in naredijo podložne vrhovnemu Arhontu Jaldabaotu.

Mar se ni Jezus smejal, ko se se učenci zahvaljevali "Bogu" za večerjo, mar jim ni rekel, da častijo samega hudiča, ne pa Resničnega Boga JAZ SEM, KI SEM. Mar ni Jezus odločno zavrnil Jude, ko so potrjevali svojo predanost Mojzesu in Postavi, govoreč jim, da ne poznajo Mojzesa in da tistega, ki ga častijo kot Očeta je hudič!???

Večni Duh mi je razložil pomen Gnostičnih Besedil Nag Hamadi in se nadaljuje. Nauk o Prisotnosti JAZ SEM pa je tista Moč Gnoze, ki bo naredila tisto, kar ni uspelo Gnostikom do 5. stoletja po Kristusu oz do današnjega dne, uspelo pa je le tistim, ki so bili pod okriljem Velikega Belega Bratstva.

Ashana Jurič

Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR