DRAGI, TI NISI V VEZI Z MANO, TEMVEČ S SVOJO MATERO!

NE MOREŠ BITI V RESNIČNEM RAZMERJU Z NIKOMER, DOKLER SI V NOTRANJI VEZI S STARŠI!
Fizična ločenost med dvema je le posledica njune ločenosti na notranjem nivoju. Ko par dovoli svoji mentalno-čustveni ravni in isti ravni svojih bližnjih, da se naseli v notranjost nekega para, tu se odvija začetek konca!
Starši, prijatelji in ostali ne smejo vstopiti v najintimnejši del notranjega sveta med dvema ljubljenima osebama., ker to zagotovo ruši notranjih mir, harmonijo in pozitivno povezanost med dvema, torej s tem je ogrožen in porušen najbolj sakralni del med dvema, ki se ljubita. Ko se to zgodi, da v notranjosti nista več dva, ki naj bi postala Eden Ogenj/En Duh, ampak postanejo trije, štirje ali več, tako razmerje se bo razdružilo z neprijetnimi psihičnimi posledicami za par in za tiste, ki so se vmešali; tu domujejo mnoge družinske tragedije!
Notranjost partnerskega odnosa mora biti rezervirana samo za dvojico, ki od znotraj navzven postajata eno telo in ena duša. Ravno zato, mora moški del odnosa iz svoje notranjosti vreči slike, glasove in vplive lastne matere, ženski del pa se mora osvoboditi vsega, kar jo veže na njenega očeta. Namreč, ako to ni razrešeno, potem na notranjem nivoju bivajo v vezi mnogi jazi - sam par z jazi njunih staršev,.. - tu je odgovor, zakaj toliko nesrečnih ljubezenskih razmerij, ločitev ipd... in ta notranji konflikt postane slej ko prej tudi zunanji!
Torej, ako nimam razrešen odnos z očetom na notranji in zunanji ravni, to izkušam s partnerjem, torej jaz sploh ne doživljam resničen odnos s svojim partnerjem, ker moj nerešen odnos z mojim očetom oživljam v interakciji z mojim partnerjem.
Torej moj partner sploh ni v vezi z mano, ampak on svoj konfliktni odnos z lastno matero manifestira z menoj. Zatorej vsakič, ko se kregam s partnerjem, v bistvu se kregam z notranjo podobo očeta. Vsakič, ko me partner oslovi s "prasica zmešana", vem da to ni letelo name, ampak na njegovo lastno mati.
Torej, s kom se potem starši kregajo, ko se kregajo s svojimi sinovi in hčerami???
Oni se pač kregajo s svojim lastnim notranjim otrokom in njegovimi ranami oz stiskami!
Potem sem prišla do spoznanja, da dokler človek bojuje notranje bitke s podobami svojih staršev, ne more da se ne bojuje s partnerjem na zunanjem nivoju. In potem samo po sebi pride, da je treba vzpostaviti sebe brez slik, glasov in podob staršev, da bi lahko bila avtentična, da bi lahko jaz bila Jaz in da bi lahko Sebe manifestirala v odnosu do partnerja. Torej, do sedaj še nisem uspela dati Sebe partnerju, dala sem mu le svoje notranje nerešene konflikte, del notranjosti, ki nisem jaz, temveč le neki spomini, vtisi in zapisi!
Sedaj razumem, zakaj je nujno potrebno se osvoboditi dveh največjih avtoritet, da bi se lahko proslavil Princip Alfe in Omege, Boga Očeta/Mater v notranjosti, ki je čista Ljubezen, čista Svoboda, ki je v bistvu Resnični JAZ SEM. Le svobodna, lahko neoporečno Sebe dajem partnerju oz komerkoli!
Grenko spoznanje pa je, da sedaj vem, da pravzaprav do sedaj, nisem bila še z nikomer v nobenem razmerju niti v emocionalnem niti v duhovnem smislu. Le ko bom svobodna, bom lahko rekla: " Ljubljeni, sedaj sem jaz Jaz in sem s teboj v razmerju, ki je povsem avtentičen le nama!
Hvala za pozornost!
Namaste


Komentarji

PRILJUBLJENE OBJAVE

Resnična Deviška Inteligenca 1

POGUBNA ALI RAZSVETLJUJOČA SPOLNOST!??

NOTRANJI POGOVOR